Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: از ۲۹ اسفند ۹۶ تا پایان ششم فروردین ۹۷، تعداد ۴۹۴ هزار و ۵۹۰ زائر به این بارگاه منور مشرف شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، روابط عمومی آستان مقدس شاهچراغ (ع)، حجت الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره از ۲۹ اسفند 96 تا پایان ششم فروردین 97، تعداد 494 هزار و 590 زائر به این بارگاه منور مشرف شدند، گفت: بیشترین زائر به تعداد 87 هزار و 244 نفر در روز پنجم فروردین ماه به حرم مطهر مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در تشریح آمار زائران مشرف شده به آستان مقدس سیدالسادات الاعاظم حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، تاکید کرد: روز یکم فروردین ماه 42 هزار و 890 زائر نوروزی، روز دوم فروردین 42 هزار و 290 زائر، روز سوم فروردین 84 هزار و 873 زائر، روز چهارم فروردین 76 هزار و 973 زائر، روز پنجم فروردین 87 هزار و 244 نفر زائر و ششم فروردین 80 هزار و 217 زائر به بارگاه ملکوتی این امامزاده واجب التکریم مشرف و ضمن زیارت مضجع شریف ایشان در ویژه برنامه های فرهنگی – مذهبی تدارک دیده شده شرکت کردند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی اسلام مسلمانان جاذبه های گردشگری آرامش بهاری گردشگری مسافران نوروزی اشتغال مهدویت بقاع متبرکه نوروز ۹۷ در شیراز نوروز ۹۷ در فارس نوروز ۹۷ ظرفیت های گردشگری شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند