Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:25:54 GMT

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان «رومشکان» معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۱۷۸۵

سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان «رومشکان» معرفی شد

خرم‌آباد- «ولی اله علی مدد» به‌عنوان سرپرست اداره آموزش‌وپرورش شهرستان «رومشکان» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی «ولی اله علی مدد» را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان «رومشکان» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای ولی اله علی مدد نظر به تعهد، شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی و براساس موافقت کمیته انتصابات و تحول اداری به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رومشکان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت مدیریت صحیح نیروی انسانی موجود، استفاده بهینه از فضاهای آموزش و پرورش با بکارگیری پتانسیل مجموعه همکاران گرانقدر و برنامه ریزی دقیق فعالیت های آموزشی و پرورشی در راستای سیاست ها و رویکردهای دولت تدبیر و امید، توجه جدی درخصوص تحصیل، تهذیب و ورزش دانش آموزان و همچنین تقویت بنیه علمی همکاران با اجرای دوره های ضمن خدمت و انجام سایر امور محوله اهتمام ورزیده و در مسئولیت جدید منشا خدمات ارزشمندی به نظام تعلیم و تربیت کشور باشید.

بر اساس این گزارش، پیش از این باقر بازوند به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان رومشکان، در این نهاد فعالیت کرده است.

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان انتصاب مقامات رومشگان مجله ایران مهر نوروز نوروز 97 بوشهر گردشگری مسافران نوروزی سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد گرگان اردوهای راهیان نور راهیان نور 97 شهرکرد میراث فرهنگی خراسان جنوبی گردشگری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: اخلاق و نظم مهمترین رکن در خدمت به مردم است.

احسان کامرانی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ارباب رجوع با خوش رویی برخورد کنند.

بیشتر بخوانید؛ مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد

در پایان این مراسم از زحمات چهار ساله مجید سلحشور فرماندار پیشین میناب قدردانی و محمد رادمهر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان میناب معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد