Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: سرعت تندباد در ارومیه به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید و رفته رفته از سرعت آن در استان کاسته می‌شود. ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ استانها آذربایجان غربی نظرات

امیرعباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به تندباد آذربایجان غربی اظهار داشت: چهار مصدوم حاصل تندباد امروز بودند که سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دو تن از مصدومان از شهرستان ارومیه و دو تن دیگر از شهرستان بوکان بودند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: سرعت تندباد دوم امروز در آذربایجان غربی نسبت به تندباد نخست کاهش یافته و در مرکز استان به 72 کیلومتر بر ساعت رسید و تلفات زیادی بر جای نگذاشت.

وی تاکید کرد: سرعت تندباد در شهرستان‌های مختلف استان از 50 کیلومتر تا 90 کیلومتر بر ساعت متغیر بود و بیشترین میزان آن در شهرستان‌های نقده و مهاباد با 85 تا 90 کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

جعفری یادآور شد: تندباد هم اکنون در شمال استان و با سرعت 60 تا 70 کیلومتر بر ساعت در حال وزیدن است و رقم خسارت‌ها تا 72 ساعت دیگر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

R41361/P1336/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده قاچاق ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش ۳ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

حسین نجف زاده  افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های کشف شده متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان ارومیه ماینر‌های کشف شده را در بازرسی از یک باب خانه باغ کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه