Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:00:26 GMT

سرمربی تراکتورسازی: هدف ما کسب امتیاز از ذوب آهن است

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۱۹۹۷

سرمربی تراکتورسازی: هدف ما کسب امتیاز از ذوب آهن است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این تیم با شناخت کامل از ذوب‌ آهن به اصفهان سفر می‌کند و تلاش دارد که در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاههای کشور به سه امتیاز با ارزش دست یابد.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه به نقل از ' ارطغرول ساغلام ' اضافه کرد: تیم تراکتورسازی تبریز از آمادگی خوب و انگیزه بالایی برای دیدار با ذوب آهن اصفهان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تیم به امتیاز کامل دیدار با ذوب آهن اصفهان احتیاج دارد و تلاش خواهد کرد که با ارائه یک بازی منطقی و تماشاگر پسند، سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شناخت بازیکنان تیمش از بازیکنان ذوب آهن اصفهان بیان کرد: تراکتورسازی از حریف شناخت بسیار خوبی دارد و واقف است که ذوب‌ آهن از تیم های قدرتمند فوتبال ایران به شمار می‌ آید.
وی در عین حال افزود: تراکتورسازی تبریز نیز تیم شایسته ای است و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می باشد بنابر این در پی نتیجه گیری است.
ساغلام ابراز امیدواری کرد که حاصل رقابت تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در روز جمعه ( فردا) فوتبالی زیبا و جذاب باشد و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر فردا ( جمعه ) در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولا شهر میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است.
8114/ 2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تراكتورسازي تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت چهار تیم نخست جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها با تقابل مستقیم آن‌ها همراه بود که به لطف بازی محتاطانه این تیم‌ها و ترس از شکست، هیچ تغییری در صدر جدول رقم نخورد.

استقلال با وجود اینکه تنها یک امتیاز از تبریز به تهران می‌آورد، با ۵۴ امتیاز در صدر باقی ماند. پرسپولیس هم که با غلبه بر سپاهان می‌توانست جای استقلال را در صدر جدول بگیرد، با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم ماندنی شد. سپاهان و تراکتور نیز با ۴۶ و ۴۱ امتیاز، در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

صنعت نفت با شکستی که برابر هوادار متحمل شد، با ۱۶ امتیاز همچنان قعرنشین است. نساجی با پیروزی حیاتی در خانه ذوب‌آهن، با ۲۲ امتیاز از دو تیم خوزستانی دیگر سبقت گرفت و به رتبه سیزدهم رسید. تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز با ۲۲ و ۲۱ امتیاز، جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند تا هر سه قعرنشین لیگ از یک استان باشند.

نتایج دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شمس آذر قزوین ۲ - پیکان یک
هوادار ۲ - صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز صفر - استقلال صفر
مس رفسنجان یک - گل‌گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - نساجی مازندران ۲
استقلال خوزستان یک - ملوان بندر انزلی یک
آلومینیوم اراک یک - فولاد خوزستان یک
پرسپولیس صفر - سپاهان صفر

جدول لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی