Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@17:34:30 GMT

باخت یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۲۰۹۱

باخت یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سایپا

شاگردان برانکو در پایان نیمه نخست بازی مقابل سایپا شکست خوردند.

خبرگزاری ایسنا: تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سایپا از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (پنج‌شنبه) در هفته بیست و ششم لیگ برتر با قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در نیمه نخست با برد ۲ بر صفر شاگردان علی دایی خاتمه یافت. گل‌های سایپا در این نیمه را رمضانی و خالدی به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقیقه ۸: اولین موقعیت نصفه و نیمه بازی توسط پرسپولیس ایجاد شد و چند بازیکن این تیم روی سانتر ارسال از جناح راست موقعیت گلزنی داشتند، اما توپ به هیچ‌کدام نرسید.

دقیقه ۱۱: شوت علی قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه با فاصله تقریبا یک متری از کنار دروازه رادوشویچ به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: مهاجم سایپا روی نفوذ در قلب خط دفاعی، تک به تک، اما رادوشوویچ زودتر به توپ رسید.

دقیقه ۲۱: آرمان رمضانی اولین گل سایپا را روی ضدحمله به ثمر رساند. مهدی ترابی و علی قلی‌زاده دو ملی‌پوش این تیم با پاس‌های خود رمضانی را در موقعیت تک‌به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار دادند و این بازیکن به آسانی قفل دروازه سرخ‌ها را شکست. پاس نخست ترابی به قلی‌زاده مشکوک به آفساید بود.

دقیقه ۲۶: گل دوم شاگردان علی دایی پنج دقیقه بعد از گل نخست به ثمر رسید و علی قلی‌زاده که به تنهایی با حرکات ویران کننده خود دفاع پرسپولیس را به هم ریخته بود، بعد از عبور از خلیل‌زاده و ماهینی، امیر خالدی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه سر، دروازه خالی پرسپولیس را گشود.

دقیقه ۳۰: علی علی پور بهترین موقعیت پرسپولیس در این نیمه را از دست داد و ضربه او روی سانتر ارسالی مسلمان از جناح راست با برخورد به تیر عمودی دروازه سایپا در اختیار حامد فلاح‌زاده قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: محسن مسلمان بعد از نفوذ به قلب دفاع سایپا و پاسکاری با منشا، در موقعیت شوت زنی قرار گرفت، اما ضربه فنی او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: علی قلی‌زاده روی پاس زمینی هم‌تیمی‌اش با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک شد، اما چند سانتی‌متر برای رسیدن به توپ کم آورد و نتوانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

کارت‌های زرد: سیامک نعمتی (پرسپولیس)؛ دقیقه ۶

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی (کاپیتان)، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، امیر خالدی، آرمان رمضانی و ساموئل سارفو

برانکو در این بازی به علیرضا بیرانوند، جلال حسینی و وحید امیری سه ملی‌پوش خود که دیشب از اردوی اتریش به ایران بازگشتند استراحت داد، اما علی دایی تصمیم گرفت از علی قلی‌زاده و مهدی ترابی دو ملی‌پوش خود استفاده کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003LFi

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند با یک گل عقب افتاده و تمام تلاشش را برای جبران این اختلاف به کار گرفته است.

دورتموند روی ضربه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 37 جلو افتاده و در نیمه دوم هم این برتری را حفظ کرده است. پی‌اس‌جی اگر کمی خوش شانس بود این نتیجه باید دقایق قبل تغییر می‌کرد اما تیرک دروازه مانع از گلزنی شاگردان لوئیس انریکه شد؛ نه یک بار، بلکه دو بار!

در دقیقه 51 کیلیان امباپه به همراه توپ از سمت راست وارد محوطه جریمه دورتموند شد و پس از کمی مکث تصمیم گرفت و با ضربه فنی پای راست توپ را دور از دستان گریگور کوبل به تیرک عمودی دروازه زد.

این توپ که قدرت زیادی داشت از پشت دروازه‌بان عبور کرد و در فاصله چند قدمی امباپه حرکت می‌کرد که اشرف حکیمی آن را دریافت و به لوکاس بارکولا پاس داد.

این بار بارکولا فرصت را مناسب دید و با ضربه زمینی توپ را به سمت راست دروازه فرستاد که دیگر تیرک عمودی دروازه‌ تیم میزبان لرزید و این بار مدافعان آن را به خوبی  دفع کردند.

دیگر خبرها

  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه