Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@22:51:43 GMT

استقرار ۱۰۰ تک‌تیرانداز اسرائیلی در مرزهای غزه

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۳۴۸۲

استقرار ۱۰۰ تک‌تیرانداز اسرائیلی در مرزهای غزه

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در آستانه راهپیمایی بزرگ بازگشت فلسطینیان در «روز زمین» بیش از یکصد تک‌تیرانداز در مرزهای نوار غزه مستقر شده‌اند.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: رئیس ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد در آستانه راهپیمایی بزرگ بازگشت فلسطینیان در «روز زمین» بیش از یکصد تک‌تیرانداز در مرزهای نوار غزه مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظامیان ارتش صهیونیستی روز چهارشنبه نوار غزه را با گلوله‌های تانک هدف حمله قرار دادند. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی آتش‌سوزی نزدیک یک حصار امنیتی مرزی ارتش اسرائیل چند گلوله تانک به مرز نوار غزه شلیک کرد.

شبکه المیادین گزارش داد: نیروهای اشغالگر اسرائیلی یک نقطه ایست بازرسی نیروهای مقاومت را در شرق نوار غزه هدف (حملات توپخانه‌ای) قرار دادند و همزمان پنج بولدوزر نظامی هم وارد شرق منطقه بریج در نوار غزه شدند.

گروه‌های شهرک‌نشین صهیونیست در قدس خواستار تخلیه مسلمانان از محوطه مسجد الاقصی در روز جمعه شدند.

شبکه تلویزیونی پرس تی‌وی گزارش داد این موضوع خشم فلسطینیان را در پی داشت. پوسترهایی بر دیوار محوطه مسجد الاقصی نصب شد که به‌روی آنها نوشته شده بود هدف از این اقدام برای صدور مجوز به‌منظور ورود یهودیان به این محوطه طی تعطیلات یهودیان است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح

به گزارش تابناک، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ارتش اشغالگر به گذرگاه مرزی رفح یک تنش خطرناک علیه تأسیسات غیرنظامی حفاظت شده طبق قوانین بین‌المللی است. هدف از این حمله وخیم کردن وضعیت انسانی غزه از طریق بستن گذرگاه و ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه اضطراری از طریق آن است.

طبق گزارش سما، در این بیانیه آمده است: این جنایت بعد از اعلام موافقت ما با پیشنهاد میانجی‌ها برای آتش‌بس رخ داد که نشان می‌دهد رژیم اشغالگر قصد ناکام گذاشتن تلاش‌های میانجی‌ها برای آتش‌بس و آزادی اسرا به خاطر منافع شخصی بنیامین نتانیاهو و دولت تندرو وی را دارد. ما از آمریکا و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم بر رژیم صهیونیستی برای توقف این تنش که زندگی صد‌ها هزار غیرنظامی آواره در رفح و سرتاسر نوار غزه را تهدید می‌کند، فشار بیاورند.

به نقل از ایسنا با افزایش امید‌ها برای اعلام توقف جنگ غزه که وارد دویست و چهاردهمین روز خود شده است، پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس، نیرو‌های اشغالگر شهر رفح در جنوب نوار غزه از جمله اطراف گذرگاه زمینی با مصر را به شدت بمباران کردند.

 آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیرو‌های اسرائیلی عملیات زمینی خود را در منطقه شرقی شهر رفح در مرز با مصر تشدید کرده‌اند.

رسانه‌های عبری بامداد امروز گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در شرق رفح، با حملات شدید آغاز کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرد به موازات بررسی پاسخ حماس به آتش‌بس و پیشنهاد تبادل اسرا که این جنبش با آن موافقت کرده است، به عملیات خود در نوار غزه ادامه خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • کشف یک گور جمعی دیگر در محوطه بیمارستان «الشفا» غزه
  • بازی تقصیر در رفح
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • گروه مصری طلائع التحریر مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در اسکندریه را بر عهده گرفت
  • تاجر اسرائیلی در اسکندریه مصر به ضرب چاقو کشته شد
  • واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح
  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح در جنوب غزه
  • فیلم/ لحظه هدف قرار دادن یک نظامی اسرائیلی توسط تک‌تیرانداز قسام
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند