Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:37:23 GMT

شخصیت خود را با این تست ساده محک بزنید+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۳۵۷۷

شخصیت خود را با این تست ساده محک بزنید+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر چه نمی توان به طور کامل به نتیجه تست ها اطمینان کرد اما می توان ادعا نمود که نتایج این تست ها دستکم درصدی از واقعیات شخصیت ما را بیان خواهند کرد. برای مثال شکل ها و فرم های مورد علاقه ما از ویژگی های پنهان شخصیتی ما خواهند گفت و روانشناسی رابطه ای و تست های روانشناسی ترسیمی از تست های شخصیت شناسی مرسومی هستند که مورد استفاده کارشناسان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصویری که در بالا می بینید اشکالی از خورشید را ارایه کرده ایم که با انتخاب هر یک به عنوان گزینه مطلوب خود می توانید معنای انتخابتان را در ادامه مطلب مشاهده نمایید. خورشید همواره نقش مهمی در ادیان و فرهنگ ها در طول تاریخ داشته است. پس می توان ادعا کرد که می تواند معیار خوبی برای فاش کردن برخی از ویژگی های شخصیتی شما باشد.

اگر گزینه انتخابی شما خورشید شماره یک باشد، ویژگی شخصیتی غالب شما این است که همیشه مثبت فکر می کنید و به دنبال راهی برای موفقیت بیشتر و بهبود شرایط خود هستید. شما به راحتی از هدف خود دست برنمی دارید و همیشه تلاش می کنید روی حرف و باور خود ایستادگی کنید. شما به معنای واقعی کلمه نیمه پر لیوان را می بینید.این رویکرد به زندگی نه تنها شما را انعطاف پذیر می سازد بلکه شما را به یک دوست خوب تبدیل می کند که می توانید در هر شرایطی به عزیزان خود کمک کنید. شما به گشت و گذار و سفر علاقه زیادی دارید اما گاهی اوقات برای این که به دیگران آسیب نرسانید سعی می کنید تنها باشید. این موضوع به شما امکان می دهد که اطرافیانتان را غربال کنید و تنها عده معدودی که دوستان خوبی هستند در کنار شما باقی بمانند.

 

اگر گزینه دوم را انتخاب کرده اید باید بدانید که دو چیز مهم در زندگی شما وجود دارد: حریم و فضای خصوصی و احترام از جانب دوستان و عزیزان. بیشتر درون گرا هستید تا برونگرا. البته از دیگران فاصله زیادی نمی گیرید اما کمی محافظه کاری می کنید. ویژگی های شخصیتی خوب و ساده مانند صداقت و مهربانی برایتان خیلی مهم هستند و در مواقع سخت در کنار دوستان و عزیزانتان خواهید بود. به همین دلیل بهتر از مواظب کسانی که قصد سوء استفاده از این ویژگی شخصیتی شما را دارند را داشته باشید. به حس ششم خود اعتماد کنید زیرا این حس شما را از قرار گرفتن در چنین شرایطی دور نگه خواهد داشت.

گزینه سوم را انتخاب کرده باشید یعنی این که شما انسان باهوش، کنجکاو و پر دل و جرأتی هستید و به ماجراجویی و دانستنی های جدید علاقه دارید. شما بسیار صادق و روراست هستید و به دلیل روشنفکر بودن دوست ندارید قضاوت هایی زودهنگام و بدون بررسی همه جوانب داشته باشید. قدرت رهبری در شما موج می زند و به خوبی می توانید دیگران را هدایت کنید. افراد دیگر به طور کامل بر روی حس تشخیص درست از نادرست شما تکیه کرده و دیدگاه های هوشمندانه شما را می پذیرند.

با انتخاب گزینه چهارم شما نشان می دهید که ویژگی اصلی شخصیتی شما پرانرژی بودن و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر شماست. شما همیشه مشتاق موقعیت ها و چالش های جدید هستید و با مهیا شدن شرایط برای یک تجربه جدید هیجان زده شده و انرژی زیادی پیدا می کنید. شما زندگی را دوست دارید و به همین دلیل سعی می کنید تا نهایت حد ممکن زندگی کرده و از ان لذت ببرید. به همین دلیل در زندگیتان اهداف بزرگی دارید و از این اهداف دست نمی کشید.

اگر گزینه پنجم را انتخاب کرده اید باید بدانید که شما توانایی و اشتیاق زیادی برای کمک به دیگران و حل مشکلاتشان دارید. از کمک به افرادی که دچار مشکل شده اند لذت می برید و گاهی اوقات دیگران شما را مانند یک قهرمان نگاه می کنند زیرا ترجیح می دهید برای انجات دیگران و جهان اطرافتان دست به فداکاری بزنید. شما برای دیگران الهام بخش بوده و آن ها را به زندگی امیدوار می کنید. انسان باهوشی هستید اما همیشه افکارتان را با دیگران به اشتراک نمی گذارید.

افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند افراد شاد و خوش مشربی هستند که از کوچکترین چیزها در زندگی خود نیز لذت می برند. هر مانعی که بر سر راه این افراد قرار می گیرد تنها دلیلی برای یادگیری بیشتر است. این افراد از انتقاد سازنده استقبال می کنند و همیشه در مراوده با دیگران سعی می کنید جو شاد و لذت بخشی را ایجاد کنید. اطرافیان فکر می کنند که این افراد قابل اعتماد بوده و به مهارت های رهبری آن ها باور دارند.

اگر گزینه هفتم را انتخاب کرده اید باید بدانید که اهداف جدید شما را وسوسه می کند و برای رسیدن به این اهداف دست به هر کاری می زنید. شما اهداف بسیار زیادی دارید که یک بار زندگی برای رسیدن به تمامی آن ها کافی نخواهد بود. اگر می خواهید رویاهای اصلی تان به واقعیت بدل شوند باید بر روی مهم ترین این اهداف تمرکز کنید. دیگران شما را فردی بانشاط، پرانرژی و صبور می بینند که دست کشیدن از هدف را بلد نیست. شما همواره تاثیر مثبتی بر روی دیگران دارید.

شما نیز اگر گزینه هشتم را انتخاب کرده اید باید بدانید که صبور بودنتان رشک برانگیز است. لجاجت نمی کنید و به راحتی ناراحت نمی شوید. شما تفکرات بسیار منطقی و بالغی دارید و در مورد همه چیز کامل فکر کرده تا از اشتباه کردن خودداری نمایید. اگر چه عشق و دیگر احساسات برای شما بسیار مهم هستند اما سعی می کنید به منطق و استدلال منطقی و البته هوش خود تکیه کنید.

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

شخصیت شناسی از روی عکس خورشید!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جالبترین ها روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند

دکتر شهرام خرازی ها کارشناس ارشد مدیریت رسانه افزود: گاهی والدین عکس‌هایی را که با سونوگرافی از جنین گرفته‌اند، در پیج اینستاگرام می‌گذارند و بعد هم که به دنیا می‌آید و نوزاد می‌شود، عکس‌های نوزادی را در آن پیج می‌گذارند.

وی ادامه داد: در این شرایط با یک کودک نسل آلفا مواجه هستیم که در پیج اینستاگرام که والدینش قبل از به دنیا آمدنش برایش ساخته‌اند، عکس‌های جنینی (سونوگرافی) منتشر شده و هنگامیکه از قالب جنین به نوزاد تبدیل می‌شود، عکس‌های نوزادی او را می‌گذارند و بعد این کودک در حین رشد و هنگامی که به سن عقل می‌رسد، متوجه می‌شود که پیجی دارد و تصاویری از او در پیج کودک وجود دارد. اینجا بحث حقوق فردی پیش می‌آید یعنی والدین به گونه‌ای یا یکی از آنها، حقوق مادی و معنوی کودک خود را مورد تجاوز قرار می‌دهند.

آلفایی‌ها تعامل با دیگران را از سن خیلی پایین از طریق فضای مجازی یاد می‌گیرند

رئیس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انسانی که به عنوان جنین شکل گرفته و از هیچ جا خبر ندارد و نمی‌داند پیجی برای او تشکیل شده است، ممکن است در آینده راضی به اطلاعاتی که در او در پیجی به نام خودش منتشر کرده‌اند نباشد. حریمی برای کودک بوده که اکنون والدین یا یکی از آنها، این حریم را شکسته و برخی اطلاعات تصویری، صوتی و سایر انواع اطلاعات را در فضای مجازی منتشر شده و در دسترس قرار گرفته است.

خرازی‌ها تصریح کرد: البته برعکس آن هم است یعنی ممکن است هنگامی که کودک بزرگتر شد و متوجه فضای مجازی شد، خیلی هم از این قضیه و اینکه پیش از به دنیا آمدنش، والدینش او را به جهانیان شناسانده‌اند، خوشحال شود.

وی ادامه داد: البته مسائل مربوط به نسل آلفا صرفا پیج اینستاگرام نیست، مسائل دیگری هم وجود دارد به طورمثال هنگامیکه مغز کودک کم کم رو به تکامل می‌رود و این مغز رشد مناسب خود را طی می‌کند، کودک ممکن است در مراحل مختلف از تکامل مغزی، تعامل کردن با دیگران از طریق فضای مجازی را خیلی سریع‌تر از آنچه تصور می‌شود، در سن خیلی پایین یاد بگیرد و نحوه تعامل او با دیگران تحت تاثیر قرار بگیرد.

نسل آلفا، کودکانی هستند که در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۲ شمسی -به میلادی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴- متولد شده‌اند یعنی کودکانی که کمتر از ۱۵ سال دارند؛ این امر به آن معنا است که کودکانی که امروز متولد می‌شوند بخشی از نسل آلفا محسوب خواهند شد. این نسل به دلیل بزرگ شدن با فناوری‌های پیشرفته و رسانه‌های اجتماعی شناخته می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • آلرژی بهاری دارید؟ این مواد غذایی را بخورید
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی