Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:23:35 GMT

اعتراض رسمی عامل نفت از مربیان تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۳۸۲۱

مدیر عامل باشگاه نفت به دلیل اظهارات اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان دو مربی تیم ملی علیه افاضلی به دبیرکل فدراسیون نامه ای اعتراض آمیز نوشت.

به گزارش "ورزش سه" اظهارات اوسیانو کروز درباره حرف های هومن افاضلی سرمربی نفت تهران باعث شد تا مدیرعامل این باشگاه به دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه ای معترضانه بنویسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه که به امضای مسعود سمیعی مدیرعامل باشگاه نفت نوین ودر ۳ بند  منتشر شده  خطاب به محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال آمده:«احتراما پیرو مصاحبه اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان علیه سرمربی تیم نفت باستحضار میرساند تیم های خصوصی به سختی در حال تیمداری در لیگ برتر هستند و‌در حالیکه تیم نفت هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارد جنبه شخصی داشته و باعث برهم خوردن تمرکز کادر فنی در شرایط حساسی که این تیم دارد شده است، لذا از شما خواهش می کنم به موارد زیر هرچه سریعتر رسیدگی کنید:


۱-کمک مربی تیم ملی آقای اوسیانو کروز چگونه به خود اجازه می دهد در حضور سرمربی تیم ملی وارد مباحثی شود که در حوزه اختیارات ایشان نیست و تمرکز کادرفنی مارا به هم می زند.


۲-با توجه به مسئولیت جنابعالی آیا این مصاحبه با هماهنگی شما بوده یا خیر؟


۳-درحالیکه تیم ملی در آستانه جام جهانی و لیگ برتر در روزهای حساسی قرار دارد چنین مصاحبه خایی با چه هدفی انجام می شود؟


منتظر پاسخ شفاف و اقدام عاجل حضرتعالی هستیم.

 

نفت تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 

به گزارش جام جم  و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، بشیر آتشی اظهارداشت: از آنجاکه براساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص واحد به متقاضیان در مرحله پایانی اجرای پروژه صورت خواهد پذیرفت و انعقاد قرار داد و واگذاری واحدها تا مرحله پایانی پروژه امکان پذیر نخواهد بود.    وی افزود: لذا هرگونه خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدها مذکور بلحاظ عدم انقعاد قراردادهای فیمابین غیر قانونی است و اشخاصی که بدون سند رسمی اقدام به پیش فروشی ساختمان های در هر مرجع ثبتی و دفاتر املاک نمایند، نیز طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروشی، آئین نامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن ممنوع و دارای تبعات حقوقی است.   مدیر حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: نظر به اینکه بر اساس شیوه نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون انعقاد قرارداد واگذاری واحدهای فوق با متقاضیان صورت نپذیرفته است لذا خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی به منظور پیشگیری از تبعات آتی و طرح دعاوی متعدد در این بخش ممنوع و هر گونه معامله مربوط به واحدهای مذکور و ثبت رسمی آن ها در دفاتر رسمی و دفاتر املاک از نظر این شرکت ممنوع اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید