Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم "داستن‌های عامیانه" در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای جان تراولتا، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ساموئل ال. جکسون، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای اوما تورمن، بهترین تدوین توانست نامزد اسکار شود، اما تنها به اسکار بهترین فیلمنامه رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم‌های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب‌ترین‌های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان تراولتا در نقش قاتلی نیمه حرفه‌ای که از طرف رئیس اش اجیر شده است که مردی را بکشد. شغل تراولتا بر عهده گرفتن یک سری وظایفی است که البته نمی‌تواند به درستی از پس آن‌ها برآید. نه تنها او گاهی به طور تصادفی آدم می‌کشد.

بلکه حتی نمی‌داند که چطور بعد از گندی که بالا آورده، ماشین را از اثرات خون پاک کند. در سویی دیگر بروس ویلس در نقش بوکسوری ظاهر می‌شود، که به خاطر شرط بندی برخی (رئیس تراولتا) قرار بوده مسابقه‌ای را ببازد، اما اینطور نمی‌شود. رئیس تراولتا دستور قتل بوکسور را می‌دهد.

این بخشی از داستان پنجمین فیلم محبوب سینمای جهان به نام "پالپ فیکشن" یا همان داستان عامیانه به کارگردانی کوئنتین تارانتینو است.

این فیلم در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای جان تراولتا، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای ساموئل ال. جکسون، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای اوما تورمن، بهترین تدوین توانست نامزد اسکار شود، اما تنها به اسکار بهترین فیلمنامه رسید.

جان تراولتا، اوما ترومن، ساموئل ال جکسون بازیگران اصلی این فیلم پرطرفدار را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جان تراولتا رئیس تراولتا کوئنتین تارانتینو جان تراولتا اوما تورمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، سال ۲۰۲۲، اعلام شد که آدام وینگارد و همکار نویسنده دیرینه‌اش سایمون بارت، برای ساختن دنباله‌ای بر فیلم «تغییر چهره» محصول ۱۹۹۷ با هم همکاری می‌کنند. یک سال بعد، وینگارد گفت تنها در صورتی فیلم را می‌سازد که بازیگران اصلی یعنی نیکلاس کیج و جان تراولتا بازگردند.

اکنون دنیل ریچتمن از چهره‌های مشهور صنعت سینما تایید کرده که نیکلاس کیج و جان تراولتا برای ساخت دنباله این فیلم باز خواهند گشت.

در حالی که تاریخ تولیدی اعلام نشده، اما با توجه به برنامه تراولتا که بیشتر در فیلم‌های درجه C بازی می‌کند و برنامه کیج که امسال به طور شگفت‌انگیزی سبک است، شاید بتوان انتظار داشت که فیلمبرداری خیلی زود شروع شود.

هرچند در فیلم اصلی کیج مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود، اما بارت که دنباله فیلم را می‌نویسد، اظهار کرده معتقد نیست شخصیت کاستور تروی - با بازی کیج - واقعاً مرده باشد.

وینگارد سازنده «گودزیلا در برابر کونگ» در سال ۲۰۲۱، سازنده «تو بعدی هستی» در سال ۲۰۱۱ و «مهمان» در سال ۲۰۱۴ هم است. وی امسال با «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» که دنباله‌ای بر «گودزیلا در برابر کونگ» بود به سینماها بازگشت که پنجمین فیلم گودزیلایی است که کاملاً در یک استودیوی فیلم آمریکایی ساخته شده است. این فیلم بیش از ۴۸۵ میلیون دلار در جهان فروش کرد و تاکنون دومین فیلم پرفروش ۲۰۲۴ بوده است.

«تغییر چهره» فیلم اکشن سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان وو ساخته شد. در این فیلم جان تراولتا و نیکلاس کیج ایفای نقش کرده‌اند. بودجه تغییر چهره حدود ۸۰ میلیون دلار بود و توانست با فروش بیش از ۲۴۵ میلیون دلار، موفقیت تجاری خوبی به‌دست آورَد. این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین تدوین صدا شد، اما آن را به «تایتانیک» باخت.

کد خبر 6085341

دیگر خبرها

  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنوراه آسمان هشتم
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ
  • حفظ سلامتی با استفاده صحیح از مکمل‌های بدنسازی
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد