Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تعطیلات نوروزی بازارچه سوغات و صنایع دستی استان خراسان شمالی در پارک ملی بابا امان بجنورد راه‌اندازی شده است. ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنمی از بجنورد٬ همزمان با تعطیلات نوروزی بازارچه سوغات و صنایع دستی استان خراسان شمالی در پارک ملی بابا امان بجنورد راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

R7719/P1486/S6,55/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی مازندران گفت: بازارچه دائمی صنایع‌دستی ساری در بازار امام رضا با پیگیری معاونت صنایع دستی و اداره شهرستان ساری و در پی تفاهم‌نامه با انجمن صنایع‌دستی استان و مدیریت بازار امام رضا به صنعتگران صنایع‌دستی استان واگذار شد.

ایزدی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه صنعتگران می‌توانند در طول چندین سال در یکی از پرتردد‌ترین بازار‌های مرکز استان مازندران به صورت تقریبا رایگان در این فروشگاه‌ها به تولید و فروش محصولات خود بپردازند.

او با اشاره به اختصاص ۱۶ غرفه در بازار امام رضا به بازارچه دائمی صنایع‌دستی، تصریح کرد: ایجاد این بازارچه‌ها از جمله برنامه‌های اولویت‌دار معاونت صنایع‌دستی برای حل بخشی از دغدعه‌های هنرمندان در زمینه بازاریابی محسوب می‌شود.

ایزدی تاکید کرد: تمامی محصولات در این بازارچه دائمی صنایع‌دستی تحت نظارت معاونت صنایع‌دستی تولید و عرضه می‌شود و گردشگران مقیم در شهرستان ساری می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های تحت نظارت اداره‌کل، سوغات صنایع‌دستی بومی استان را از این بازارچه تهیه کنند.

بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهرستان ساری از ساعت ۸ تا ۲۲ در بازار امام رضای ساری میزبان علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری
  • صنایع دستی و سوغاتی های اصفهان
  • برپایی ۷۵۰ غرفه صنایع دستی و سوغات درگیلان
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در خانه تاریخی امیرلطیفی گرگان
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی شمال ایران در سلمانشهر
  • ۴۸ بازارچه صنایع دستی در خراسان رضوی برپا شد
  • معرفی سوغات، صنایع دستی و غذاهای سنتی اصفهان
  •  ۴۸ بازارچه صنایع دستی در خراسان رضوی برپا شد
  • برپایی خیابان غذا در بجنورد در تعطیلات عید نوروز
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی استان های شمالی در سلمانشهر