Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:10:15 GMT

کشف و ۷۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بستک

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۴۹۵۹

کشف و ۷۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بستک

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمد رسول رحمن شناس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک گفت:در اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن بین راهی ۷۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شد.
وی افزود: در این طرح ۲۶۷ مورد بازرسی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک گفت: در این زمینه صدور ۳ مورد اخطاریه بحرانی و غیر بحرانی، ۳۰ مورد آموزش به متصدیان اصناف، ۷ مورد نمونه برداری باکتریولوژی آب، ۲۶۸ مورد سسنجش با دستگاه پرتابل و ۷۱ مورد کلر سنجی آب انجام شد.
انتهای پیام/ز

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در بستک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران معلم به خبرنگار ما گفت: با آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور و تداوم آن تا پایان فروردین امسال، ۴۸ هزار و ۴۷۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی توسط ۵ هزار و ۵۴۴ گروه و ۶ هزار و ۶۳۱ نفر انجام شد.  


وی افزود: در این زمینه یکهزار و ۱۸۳ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام و ۳۱ هزار و ۳۴۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم سازی شد.  


معلم ادامه داد: در این بازه زمانی همچنین از یکهزار و ۲۶۴ کارگاه قنادی و شیرینی پزی و ۲۴۳ کارگاه زولبیا و بامیا بازدید شدند.  


مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان به بازدید از ۲ هزار و ۴۲۹ مسجد و اماکن متبرکه توسط بازرسان سلامت محیط اشاره و اضافه کرد: همچنین ۳ هزار و ۳۰۸ نمونه برداری میکروبی آب و ۳۲ هزار و ۲۳۵ مورد کلرسنجی انجام شد.


وی تعداد اخطاریه‌های صادر شده مراکز و اماکن برای متخلفان بهداشتی را ۴ هزار و ۲۷۰  عنوان کرد و گفت: ۷۳۳ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۳۷۷ واحد پلمب شدند.


معلم می‌گوید: این اقدامات در هفته سلامت نیز به صورت تشدید یافته ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان