Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:13:40 GMT

۷ دانشگاه تهرانی میزبان دانشجویان معتکف می شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۵۴۱۲

۷ دانشگاه تهرانی میزبان دانشجویان معتکف می شوند

مراسم معنوی اعتکاف امسال همزمان با ایام تعطیلات نوروزی برگزار می شود که دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های تهرانی همانند سال های گذشته میزبان این مراسم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اعتکاف رجبیه در روزهای ایام البیض و همزمان با روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه مصادف با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به مصادف شدن این مراسم با ایام تعطیلات نوروزی در سال جاری ۷ دانشگاه تهرانی میزبان دانشجویان معتکف هستند.

برنامه مساجد دانشگاه های برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف در شهر تهران به شرح زیراست :

جزئیات مراسم اعتکاف دانشگاه تهران

مراسم اعتکاف دانشگاه تهران در مسجد این دانشگاه در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه برگزار می شود که اولویت حضور در این مراسم با دانشجویان این دانشگاه است.

براساس اعلام مسجد این دانشگاه در صورتی که ظرفیت از سوی دانشجویان تکمیل نشود عموم مردم نیز می توانند در این مراسم حضور یابند.

مسجد امام علی(ع) میزبان معتکفین دانشگاه علامه

مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبایی میزبان دانشجویان معتکف در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فرودین ماه است که در این مراسم آیت الله صدیقی، حجت الاسلام ابوترابی و حجت الاسلام پناهیان سخنرانی خواهند کرد.

برنامه اعتکاف دانشگاه امیرکبیر

مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در ایام نوروز میزبان دانشجویان معتکف است. مسجد این دانشگاه دارای ۶۰۰ نفر ظرفیت است که این ظرفیت به دختران و پسران اختصاص داده شده است.

مراسم اعتکاف این دانشگاه از غروب روز ۱۰ فروردین ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

برنامه مسجد دانشگاه علم و صنعت

در مسجد دانشگاه علم و صنعت نیز همانند سال های گذشته مراسم معنوی اعتکاف برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا(س) نیز یکی دیگر از دانشگاه های شهر تهران است که مراسم معنوی اعتکاف را در روزهای ۱۰ تا ۱۲ فروردین ماه برگزار می کند.

دانشگاه شهید بهشتی میزبان معتکفین

دانشگاه شهیدبهشتی نیز برنامه برگزاری اعتکاف در مسجد الزهرا(س) این دانشگاه را اعلام کرده است و این مراسم ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه شاهد

مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه شاهد نیز در ایام تعطیلات نوروز امسال میزبان دانشجویان معتکف خواهد بود. این مراسم توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود

سرهنگ امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید از مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود