Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:31:53 GMT

انتقال ۱۳ میلیون پوندی مهاجم روس به انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۵۵۰۱

انتقال ۱۳ میلیون پوندی مهاجم روس به انگلیس

فدور اسمولوف، مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه با قرارداد مالی خیره‌‌کننده‌ای راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت اسکای اسپورت، فدور اسمولوف، مهاجم باشگاه کراسنودار و تیم ملی فوتبال روسیه قصد دارد تا پیش از آغاز جام جهانی 2018 به لیگ برتر انگلیس و باشگاه وستهام یونایتد بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش انتقال اسمولوف به باشگاه وستهام یونایتد میان 10 تا 13 میلیون پوند است و دیوید مویز (سرمربی وستهام یونایتد) تابستان سال گذشته میلادی علاقمندی خود را برای جذب مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه ابراز کرده بود.

اسکای اسپورت در ادامه این خبر آورده است:  باشگاه مارسی فرانسه نیز تصمیم به جذب اسمولوف 28 ساله دارد اما این مهاجم روس گفته که می‌خواهد به لندن و تیم وستهام یونایتد برود.

فدور اسمولوف از سال 2015 میلادی برای تیم کراسنودار بازی می‌کند و در 18 بازی فصل جاری لیگ برتر روسیه 12 گل به ثمر رساند. او در 30 بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال روسیه نیز 12 بازی گلزنی کرده است.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت

به گزارش "ورزش سه"، نونیز در هفته‌‌های گذشته بارها و بارها این موقعیت را داشته تا در موقعیت‌های صد در صدی برای تیمش گل بزند و از بازی منچستر یونایتد تقریبا در هر مسابقه این فرصت‌ها را از دست داده است.

نونیز در دیدار روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در دقایق پایانی روی ارسالی از جناح راست در موقعیتی ایده‌آل مقابل دروازه‌بان و مدافع وستهام قرار گرفت اما ضربه را با نوک پا به بیرون زد.

این در حالی بود که در صورت عبور این توپ از خط دروازه، لیورپول قادر بود وستهام را در خانه‌اش شکست بدهد اما لحظاتی بعد ارسال توپ، کارگردان دوباره چهره تکراری نونیز را بعد از هدر دادن این فرصت استثنایی به نمایش گذاشت. جایی که او با حالتی شرمنده به سمتی خیره بود و حرکت خود را تحلیل می‌کرد.

او در بازی وستهام به عنوان بازیکن ثابت وارد میدان نشد و از دقیقه ۸۰ به دستور کلوپ در ترکیب لیورپول جای گرفت اما بازهم موفق نشد از این موقعیت برای گلزنی استفاده کند. چیزی که باعث می‌شود با وجود همه استعدادهای فوق العاده، هواداران لیورپول از او قطع امید کنند.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!