Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون منابع انسانی شهرداری تهران تاکید کرد: لازمه توسعه صنعت گردشگری؛ بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای و متخصص است.

 به گزارش امتداد نیوز، ابراهیم شیخ در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران، با بیان اینکه تشکیل ستاد گردشگری؛ایده بسیار ارزشمندی است،اظهار داشت: تهران یکی از شهرهای زیبای دنیا و ظرفیت های بی بدیل و ارزشمند مذهبی، تاریخی، فرهنگی، طبیعی، جغرافیایی، زیست محیطی، گردشگری و تفریحی در تهران نهفته است و باید این جاذبه های دیدنی به درستی معرفی  شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از دویست سال است تهران مرکز و پایتخت یکی از کشورهای مهم، قدرتمند و دارای تاریخ مملو از فراز و نشیب های بسیار است.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران بیان کرد: ستاد گردشگری روند “شناخت شهر تهران” را تسهیل می کند و ابعاد فرهنگی،تاریخی و دیدنی را به مردم تهران و گردشگران به خوبی معرفی می کند.

شیخ خاطر نشان کرد:خوشبختانه تهران در ایام نوروز یکی از زیبا ترین شهرهای جهان است و این ایام می تواند فرصت ارزشمندی برای معرفی شهر تهران به گردشگران باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات مطلوب ستاد گردشگری در میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران مطرح کرد: باید از اقدامات صورت گرفته مستند سازی شود و از این تجربیات برای سال های آتی بهره برداری بهینه شود.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه پیشنهاد داد: در کنار تقویت زیر ساخت های گردشگری و اتخاذ شیوه های نو برای جذب گردشگر، باید از شهرهای مطرح و  برتر در بخش گردشگری برای   توسعه گردشگری تهران الگو برداری شود.

شیخ ادامه داد: باید گام های موثر و بلندی را برای تعالی و توسعه گردشگری تهران برداشت و بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای و متخصص در  این بخش می تواند بسیار موثر و نقش آفرین باشد.

وی اضافه کرد: توسعه گردشگری نیازمند “برون سپاری”برخی اقدامات است و این مهم باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

شیخ تاکید کرد: قطعا بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی و جوانان تحصیل کرده در حوزه گردشگری می تواند کارساز باشد، در دانشگاه های تهران ،علامه طباطبایی و … دانشجویانی در رشته “مدیدیت گردشگردی”تحصیل می کنند و باید از این ظرفیت ها بهره برد.

وی تاکید کرد: در کنار همه این ها،اتخاذ سیاست های حمایتی برای توسعه گردشگری تهران از الزامات است.

true برچسب ها : ابراهیم شیخ شهرداری تهران گردشگری true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ابراهیم شیخ شهرداری تهران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ساماندهی بساط گستران ثابت و سیار تهرانسر در منطقه ۲۱ که با حضور مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌ بان شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست، رؤسای ادارات بازرسی و حراست، پلیس راهور و اجراییات برگزار شد؛ به لزوم گسترش بازارچه تهرانسر با بررسی مشکلات، آسیب شناسی و برنامه‌ریزی دقیق رسیدگی شد.

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ تهران با بیان مطلب فوق گفت: رفع سد معبر در پیاده‌رو، رفع مشکل ترددی و گره گشایی ترافیکی و ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و کسبه و رونق اقتصاد دست‌فروشان در محل بازارچه از اهداف برپایی این بازارچه است.

وی در ادامه گفت: این معضل در همه جای تهران وجود دارد و بحث دست‌فروشان و جمع‌آوری آنها و رفع سد معبر، کار بسیار راحتی نیست و باید طبق ساز و کار دقیق و درست پیش رفت.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر ضمن تشکر از اجرای این طرح در منطقه ۲۱ گفت: امروزه به یک خرد رسیده‌اید که می‌توان کار را به طور کامل‌تری انجام دهید. شهرداری باید با حضور مستمر خود پای کار و با نظارت دقیق در حفظ و نگهداشت و توسعه این بازارچه تلاش کند.

مسعود رنجبریان مدیر عامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در ادامه این جلسه بیان کرد: باید در خصوص دست‌فروشان و توسعه و نگهداشت بازارچه، منطقه در محور اصلی کار قرار گیرد و با آسیب شناسی این طرح، توان خود را در توسعه و نگهداشت این بازارچه با کمک نیروی یگان ادامه دهد.

کد خبر 6079646

دیگر خبرها

  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه