Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی سی.ان.ان، قانونگذاران آمریکایی نگرانند که داماد ترامپ در نتیجه ارتباط نزدیک با ولیعهد سعودی، بخشی از اطلاعات محرمانه کاخ سفید را به او لو داده باشد.

تد لیو، جرارد کانِلی، دونالد بِیِر، پرامیلا جایِپال، پیتر وِلچ و روبن گالِگو نمایندگانی هستند که در نامه خود به اف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی.آی، خواستار بررسی این موضوع شده اند.

تارنمای خبری «دِ اینترسپت» به تازگی گزارش داده بود که کوشنر در دیدار سال گذشته خود با بن سلمان، اطلاعات محرمانه ای درخصوص چهره‌های سیاسی مخالف ولیعهدی او در دستگاه حکومتی سعودی را فاش کرده است.

این نشریه تصریح می‌کند که بن سلمان پس از آن در دیدار با «محمد بن زاید» ولیعهد امارات، به او گفته که کوشنر را «در مشت خود گرفته است».

رسانه‌های آمریکایی ماه گذشته از قطع دسترسی داماد ترامپ به اسناد طبقه «فوق محرمانه» خبر داده بودند؛ اقدامی که ممکن است بی ارتباط با شبکه پیچیده روابط خارجی و تجاری او نبوده باشد.

بنا به گزارش این رسانه‌ها، مقام‌های ارشد کاخ سفید نگرانند که فقدان تجربه سیاسی کوشنر، او را به اهرم فشاری در دست دولت‌های خارجی بدل کند.

وی یکی از مهم‌ترین چهره‌های مرتبط با پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است و گفته می‌شود در جریان رقابت‌های انتخاباتی، دیداری محرمانه با یک وکیل روس برای دریافت اطلاعاتی مخرب درباره «هیلاری کلینتون» رقیب انتخاباتی ترامپ داشته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر مرغ سحر توسط داماد حاتمی کیا روی آنتن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وحید رونقی در ویژه برنامه تلویزیون برای نوروز، از مهدی یغمایی خواست با دستگاه‌های موسیقی به اجرای چالش طنز بپردازد و وقتی مهدی یغمایی توضیح داد که برای یادآوری دستگاه ماهور به یاد مرغ سحر بیافتید، داماد حاتمی کیا شروع به خواندن اتل متل توتوله روی ریتم مرغ سحر کرد که یغمایی به او تذکر داد! این لحظات عجیب ر می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بن‌سلمان پیروزی پوتین در انتخابات را تبریک گفت
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در ریاض عربستان+فیلم
  • نخست‌وزیر ایرلند: تاریخ خود را در چشم مردم فلسطین می‌بینیم
  • پوتین: کاخ سفید از تمام منابعش برای سرکوب ترامپ استفاده می‌کند
  • کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می‌شود نه مشکلات غزه
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • تمسخر مرغ سحر توسط داماد حاتمی کیا روی آنتن
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...