Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:07:13 GMT

نخل کاری توسط گروه جهادی ایثارگران راه شهدا  

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۶۳۵۵

نخل کاری توسط گروه جهادی ایثارگران راه شهدا  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضیاء زرگانی، مسئول گروه جهادی ایثارگران راه شهدا گفت:200 اصله نخل خرما در ملاثانی کاشت شد که مراقبت و آبیاری این نخلستان 2 هکتاری ساخته شده به مردم روستا واگذار شده و از منافع آن برای امور خیریه استفاده خواهد شد.

وی افزود: گروه جهادی ایثارگران راه شهدا از سال ۹۲ از بین جوانان مسجد امام حسین (ع) منطقه فرهنگ‌شهر اهواز شکل گرفت و از سال ۹۳ علاوه بر مسئله محرومیت‌زدایی از راه خانه‌سازی، مشاغل و رشته‌های اقتصاد مقاومتی را در حد توان خود برای مناطق محروم راه‌اندازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرگانی بیان داشت: اجرای طرح‌های اشتغال روستایی مانند پرورش مرغ محلی و شترمرغ برای چند منطقه پیش‌بینی شده و خریداری تولیدات آن نیز به وسیله اعضای این گروه جهادی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

نخل کاری توسط گروه جهادی در ملاثانی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ ضرغام پرنیان از تشکیل اولین جلسه قرارگاه در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: برنامه ملی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در سال ۱۴۰۳ را در ابعاد ملی، استانی به تصویب رسانده.

پرنیان گفت: در طرح شهید عجمیان در سال گذشته ۱۰۰ هزار کلاس درس شاداب‌سازی و بهسازی شد، در سال ۱۴۰۳ در طرح شهید عجمیان هدف ما این است که حداقل ۷۰ هزار کلاس درس را تحویل دانش‌آموزان دهیم.»

وی افزود: سال ۱۴۰۲ در تمامی استان‌های کشور طرح شهیدعجمیان را اجرایی کردیم. استان‌های کم برخوردار را برای اجرای این طرح در اولویت قرار دادیم چراکه آنان مدرسه‌های آسیب دیده و فرسوده بیشتری دارند و کم برخوردار بوده و امکانات کمتری را خوشان می‌توانند جذب کنند. در برخی استان‌ها نیز کمتر ورود پیدا کردیم و ماموریت را به صورت جدی به خود استان واگذار کردیم. در ۱۶ استان مرزی به صورت ویژه این طرح پیگیری و اجرا شد. گلستان،  چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه، ایلام از جمله این استان‌ها بود که توجه بیشتری به آنها شد.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح شهید عرب با کمک خیرین، مردم، گروه‌های جهادی و با پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس را تامین و بهسازی می‌کنیم، در حقیقت این  مسئله یکی از گره‌های کوری است که در مدرسه‌ها موجود بوده و باید به آن توجه کنیم.

وی افزود: طرح‌های کیفیت‌ بخشی آموزشی برای کمک به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار است، قرار شد امسال اقدامات بیشتری در این زمینه صورت گیرد. بحث بازماندگان از تحصیل به عنوان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های آموزش و پرورش از دستورالعمل‌های جدی قرارگاه است.

پرنیان گفت: در سال ۱۴۰۳ به دنبال این هستیم معلمان جهادی و دانش‌آموزان جهادی کشور سازمان‌دهی شوند، بنا داریم گروه‌های جهادی بسیار گسترده‌ای را در مدارس راه بیاندازیم تا دیگر هیچ مدرسه‌ای منتظر پیدا شدن گروه جهادی از خارج از مدرسه برای حل مسائل و مشکلات آن مدرسه نباشد، باید کاری کنیم که مسائل خود مدرسه در صورت امکان به کمک گروه‌های جهادی همان مدرسه مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • رژیم اسرائیل مانند ناتو در افغانستان شکست می‌خورد
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌ و‌ پرورش
  • تصویب و ابلاغ برنامه عدالت تربیتی وزارت آموزش‌و‌پرورش
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است