Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: به دلیل آسیب دیدگی یکی از پایه‌های پل غله زار آذرشهر که در حادثه سیل امروز بخشی از این پل تخریب شد و امکان تردد به هیچ عنوان در این مسیر وجود ندارد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آذرشهر، به‌دلیل سهل انگاری مسئولان در اصلاح پل غله زار آذرشهر که در حادثه سیل یک سال پیش آسیب دیده بود، بر اثر شدت سیل امروز، به شدت آسیب دید و در حال فروریختن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پل که بارها وعده اصلاح آن داده شده بود، ولی کاری صورت نگرفت و امروز بنابه گفته فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی ارتباط تبریز با جنوب استان به دلیل احتمال تخریب پل و خطر جانی برای مسافران عبوری از مسیر تبریز عجب‌شیر مسدود شده و از پل داخل شهر آذرشهر ارتباط موقت برقرار است.

سرهنگ جواد ناموران فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آذرشهر گفت: به دلیل آسیب دیدگی یکی از پایه‌های پل غله زار آذرشهر که در حادثه سیل امروز بخشی از این پل تخریب شد و امکان تردد به هیچ عنوان در این مسیر وجود ندارد.

ناموران افزود: مسیر تردد خودروها از این مسیر به داخل شهر آذرشهر صورت می‌گیرد.  

به گزارش تسنیم، پل غله زار آذرشهر در حادثه سیل فروردین ماه سال گذشته آسیب دیده بود و در طول یک سال گذشته مسئولان امر نتوانستند این پل را اصلاح و مرمت کنند و سرانجام در حادثه سیل امروز به صورت کامل در آستان فروریختن است.

هشدار وقوع سیل بزرگتر در آذرشهر

محمد عبدی دهیار روستای گنبرف در گفت‌وگو با تسنیم گفت: سیل خروشانی از محدوده روستای گنبرف در حال حرکت است  که میزان آب آن هر لحظه در حال افزایش است و تا لحظاتی به محدوده آذرشهر خواهد رسید.

با توجه به گزارش دهیار گنبرف ضروری است مسئولین ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم را داشته و به شهروندان نیز توصیه می‌شود از تجمع در محدوده «سیل چایی» خودداری نموده تا حادثه مرگبار سال گذشته پل غله زار روی ندهد.

رئیس‌ جمهور، اواخر فروردین سال گذشته در جریان سفر خود به آذربایجان شرقی از پل غله زار بازدید کرده و از نزدیک روند امداد رسانی به سیل زدگان را بررسی کرد و قول مساعدی برای جبران خسارات وارده به تاسیسات زیربنایی استان داده بود ولی امروز نتایج این وعده ها چیز دیگری را نشان می دهد.

سیل علاوه بر ایجاد خسارت های مالی در شهرهای مختلف استان، در شهرستان های آذرشهر و عجب شیر موجب فوت 42 نفر شده بود که 20 نفر از آنها در پل غله زار جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.   ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.   وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال