Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ محمدرضا کشاورزیان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک از استقبال مردم از باغ‌های لاله شهرداری اراک گفت و افزود: قبل از تکمیل مجموعه باغ گل‌های لاله اراک شاهد استقبال شهروندان و مسافران نوروزی از این مجموعه بودیم.

کشاورزیان افزود: قبل از شروع سال ۹۷ مراحل آماده سازی باغ گل‌های اراک برای میزبانی گل‌های رنگارنگ لاله استارت زده شد و این مجموعه اکنون آماده میزبانی شهروندان و مسافرین نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جشنواره گل‌های لاله برای اولین بار در اراک اجرا می‌شود و قطعا نمایش گل‌های رنگارنگ لاله در ایجاد نشاط در بین شهروندان و استقبال از مسافرین نوروزی گام موثری است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهرداری اراک ادامه داد: در مساحت ۶ هزار مترمربع باغ لاله‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز اراک که ۲ هزار مترمربع آن مختص غرفه‌های لاله است از ۲۰ واریته (انواع مختلف گل لاله) استفاده شده است.

جشنواره گل‌های لاله با حضور استاندارمرکزی، نمایندگان مردم اراک، شهردار و اعضای شورای شهردر کوی صنعتی اراک افتتاح شد وتا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

افتتاح جشنواره گل‌های لاله در اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز اخبارخواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است