Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛ صفر صلاحلو با بیان این مطلب گفت: تعطیلات نوروز فرصتی مغتنم برای شناساندن خدمات بی نظیر پیشخوان‌های شهرنت به عموم شهروندان و مشتریان است و این بانک نهایت تلاش خود را انجام داده تا بتواند خدمات مناسبی را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در ایام نوروز منطقه دو آذربایجان با 5 شعبه کشیک (شهرداری تبریز 250، تبریز 364، ارومیه 294، اردبیل 318 و مراغه 392) و 32 پیشخوان شهرنت اقدام به ارائه خدمات می‌پردازد. 

صلاحلو خاطر نشان کرد: جلب رضایت شهروندان به ویژه در ایام نوروز که مسافران به خدمات بانکی نیاز بیشتری دارند، در اولویت اقدامات بانک شهر قرار گرفته است و امید داریم تا در پایان تعطیلات شاهد رضایت حداکثری مراجعه کنندگان باشیم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور عصر چهارشنبه به قم سفر کرد و در جریان روند خدمات رسانی دستگاه های اجرایی، امدادی و انتظامی در ایام نوروز در این استان قرار گرفت.

در ادامه جلسه شورای راهبری تصادفات استان قم نیز به ریاست وزیر کشور و با حضور استاندار قم، رییس پلیس راهور کشور، فرمانده انتظامی استان قم و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.

وحیدی در این جلسه بر ارائه خدمات مناسب به زائران و مسافران نوروزی به استان قم تاکید کرد.

وی تصریح کرد: مسوولان در بخش های مختلف باید بستر خدمات لازم در راستای رفاه و آسایش مسافران نوروزی را فراهم کنند.

وزیر کشور گفت: در حال حاضر سفرهای نوروزی اقشار مختلف جامعه در حال انجام است و امید است با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد سوانح جاده ای نباشیم.

در نوروز امسال متاسفانه ۱۱ نفر از هموطنان در محورهای مواصلاتی استان قم جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6063932

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • ارایه خدمات مختلف درمانی و آموزشی طی تعطیلات نوروزی در تبریز
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • وزیر کشور با سفر به قم در جریان خدمات رسانی به مسافران قرار گرفت
  • ارائه ۲۲ هزار خدمت درمانی در هفته اول تعطیلات نوروزی در مراکز آموزشی ودرمانی تبریز
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز
  • فعالیت ۲۴۳ مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس