Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:42:56 GMT

شهرام ناظری شوالیه هنر ایران برای سنندجی ها می خواند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۶۴۸۹

شهرام ناظری شوالیه هنر ایران برای سنندجی ها می خواند

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: استاد شهرام ناظری روزهای 10 و 11 فروردین (جمعه و شنبه) در سالن آزادی شهر سنندج، اجرا زنده دارد و برای مردم می خواند.

کورش احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دعوت از اساتید و هنرمندان بزرگ کشور یکی از مصوبات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان بود و در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرام ناظری برای اجرای کنسرت موسیقی در سنندج دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده این کنسرت جمعه شب و شنبه شب در ساعت 22 شب در سالن آزادی سنندج برگزار می شود.
احمدی تاکید کرد: علاقمندان برای شرکت در کنسرت موسیقی شوالیه هنر ایران می توانند و خرید بلیت با شماره تلفن 09188739177 جهت هماهنگی تماس گرفته و یا به آدرس اینترنتی www.parsbelit.com مراجعه کنند.
شهرام ناظری خواننده، موسیقیدان، آهنگساز موسیقی اصیل ایرانی است و به شوالیه هنر ایران معروف است.
شهرام ناظری در بیشتر آثار خود از شعرهای مولانا بهره برده‌ و طی ۳۰ سال فعالیتِ هنری، توانسته سبک جدیدی از موسیقی را که آمیخته به ادبیات حماسی و عرفانی ایران است به‌وجود آورَد.
ناظری در زمینهٔ استفاده و استوارسازی شعر معاصر پارسی بر روی موسیقی سنتی ایرانی نیز پیشرو بوده‌است. شهرام ناظری از نخستین کسانی ا‌ست که با استفاده از موسیقی مقامی، اشعار شاهنامهٔ فردوسی را اجرا کرده‌است.
وی تاکنون بیش از ۴۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده‌است.
3020/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كنسرت موسيقي شهرام ناظري كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق شهر معمولان وصل شد

محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: باتوجه‌به بارندگی‌های نرمال تا این لحظه مشکلی در جاده‌های این شهرستان وجود ندارد و تردد برقرار است.

وی عنوان کرد: آنتن‌دهی تلفن همراه در منطقه «سرنجه زیودار» معمولان قطع است که موضوع به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت رفع مشکل منعکس شد.

فرماندار معمولان، افزود: براثر بارندگی‌های اخیر برق شهر معمولان و آب آشامیدنی روستای «دمرود افرینه» این شهرستان قطع شد که با تلاش اداره برق مشکل در پست برق «افرینه» رفع و برق شهر معمولان وصل شد.

ناظری، گفت: جاده دسترسی روستای «دمرود افرینه» که پیش‌ازاین آسیب‌دیده بود نیاز به ایمن‌سازی دارد که از اداره راهداری پلدختر خواسته شده تا در این زمینه اقدام کند.

وی افزود: تمام نیروهای ستاد بحران معمولان در آماده‌باش کامل هستند و تمام مرخصی مدیران و کارکنان اداره‌های این شهرستان لغو شد.

کد خبر 6095887

دیگر خبرها

  • برق شهر معمولان وصل شد
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه