Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: یکی از اولویت های حوزه موادمخدر در سال جاری برخورد با شبکه های توزیع محلی و نیز باراندازهای غرب استان تهران است.سردار مسعود زاهدیان در جلسه قرارگاه نوروزی در غرب استان تهران با تبریک سال جدید وتقارن با ماه رجب بیان داشت: پلیس نقش مهمی در تامین امنیت برعهده دارد که این نقش در جامعه اسلامی یک مجاهدت محسوب می شود و امید است به برکت زحمات حاصله امنیت پایدار در کشور حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه منطقه غرب استان تهران به دلیل بافت خاص اجتماعی مهم و آسیب پذیر است و هم آسیب پذیری را ایجاد می کند، تصریح کرد: بخشی از جرایم مهمی که در تهران اتفاق می افتد ریشه در حاشیه تهران و به خصوص حوزه سرزمین غرب استان تهران دارد.

وی بیان داشت:مباحثی که خدمت رهبر معظم  در خصوص آسیب های اجتماعی مطرح شد ، ۵ آسیب در جامعه مشخص شد که ایشان فرمودند، آنچه امروز کشور را تهدید می کند آسیب های اجتماعی است که مهمترین این آسیب ها نیز انواع موادمخدر در جامعه است.

سردار زاهدیان تصریح کرد: توسعه فعالیت های اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت های مردمی یکی از راهکارهای مهم است که این امر از اولویت های امروز پلیس به شمار می رود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه استفاده از شبکه های اطلاعاتی به ویژه در حوزه کلانتری ها می تواند منجر به توفیقات و کشفیات خوبی شود، گفت: در حوزه موادمخدر اولویت سال جاری برخورد با شبکه های توزیع محلی و نیز باراندازهای غرب استان تهران است که این مقوله می بایست مورد توجه استان های همجوار و نیز شهرستان های تابعه قرار گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجابا بیان اینکه توجه لازم به کادر سازی از دیگر راهکارهای مهم در کسب توفیقات ماموریتی است، تصریح کرد: انتقال دانش و تجربیات از مهم ترین اولویت هایی است که می بایست انجام شود و ارتقاء سطح دانش پرسنل جوان از طریق انتقال تجارب می بایست در دستور کار فرماندهان و مدیران باشد.

سردار زاهدیان در پایان با شاره به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی آنان و نیز جمع آوری خرده فروشان نیز باید مورد توجه قرار گیرد تاکید کرد: امید است با برنامه هایی که در سال جاری پیش رو خواهیم داشت شرایطی فراهم شود که که کمترین آسیب اجتماعی برای مردم فراهم شود.

 

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران