Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@13:57:32 GMT

نماهنگ "دلتنگیام" با صدای فریدون آسرایی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۶۷۰۳

نماهنگ 'دلتنگیام' با صدای فریدون آسرایی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- نماهنگ دیدنی "دلتنگیام"را در فراق آقا امام زمان (عج) با صدای فریدون آسرایی مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چندرسانه‌‌ای خبرگزاری میزان، نماهنگ دیدنی "دلتنگیام"را در فراق آقا امام زمان (عج) با صدای فریدون آسرایی مشاهده می‌کنید. تو می‌فهمی حال و هوای منو/ خبر داری از حس دلتنگیام تمام جهان چشم به راه توئه/ بگو من کدوم سمت دنیا بیام/ به امید اینکه یه روزی بیای ، دعا می‌کنم با تمام وجود/ که ای کاش می‌شد ببینم تو رو ، که ای کاش هر روز من جمعه بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است

ابوذر روحی از خوانندگان شناخته شده موسیقی انقلاب که طی سال های اخیر با قطعه مشهور «سلام فرمانده» فصل تازه ای از فعالیت های خود را آغاز کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود توضیح داد: طی روزهای گذشته کار تولید قطعه جدیدی با نام «عهد ما» توسط مرکز هنری رسانه ای نهضت به پایان رسیده و در روزهای پیش رو پس از پایان مراحل تولید این نماهنگ پیش روی مخاطبان قرار گذاشته خواهد شد.

وی افزود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ دو زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت هایی هم هست.

روحی در بخش پایانی صحبت های خود با بیان اینکه پس از نماهنگ «یوم الانتقام» این دومین اثری است که با محوریت جبهه مقاومت به خوانندگی او منتشر شده است، گفت: احسان جوادی آهنگسازی نماهنگ «عهد ما» را به عهده دارد و به زودی نیز نماهنگ تصویری این پروژه پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6086646 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟