Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@16:15:06 GMT

از راست به چپ دور از دسترس رادو

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۶۷۵۴

از راست به چپ دور از دسترس رادو

رکنا: رادوشویچ درحالی روز گذشته در درون دروازه تیم پرسپولیس قرار گرفت که در همان ابتدا دو گل دریافت کرد و کار تیم پرسپولیس بسیار سخت شد.

وینگرهای سرعتی تیم سایپا که 2 بار تیم استقلال Esteghlal را آزار داده بودند، روز گذشته مقابل دیگر تیم پرطرفدار فوتبال ایران قرار گرفتند و به بهترین شکل توانایی هایشان را به معرض نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قلی زاده و مهدی ترابی که از اردوی تیم ملی بازگشته بودند، با نظر علی دایی در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتند و در دقایق ابتدایی با سرعت، تکنیک بالا و همچنین خلاقیت قابل قبول، موقعیت های زیادی را در نیمه اول ایجاد کردند که 2 تا منجر به گل شد.
علی قلی زاده در صحنه گل اول، با پاس آرمان رمضانی را در موقعیت تک به گل قرار داد و او هم در شرایطی که رادوشویچِ شیرجه زده را در مقابل خود می دید، به سادگی دروازه را باز کرد. اما فاجعه نزدیک بود؛ سه دقیقه بعد قلی زاده مدافعان تیم پرسپولیس را بهم ریخت و با ارسال پاسی از بالای سر رادو، زمینه ساز گل دوم سایپا هم شد.
رادو امیدوار بود با یک کلین شیت، قهرمانی پرسپولیس را قطعی کند اما تلاش شاگردان دایی به ثمر نشست و پس از آن هم مهاجمان موفق به جبران نشدند.
این دومین بازی فصل رادوشویچ بود، او در دیدار مقابل استقلال خوزستان یک گل خورد و حالا با دریافت سه گل در یک فصل، عملکرد ضعیفی به جای گذاشته است. البته باید در نظر داشت که در هر 2 گل بازی دیروز، رادو نقش و تقصیری نداشت و ضربات مهاجمان سایپا غیرقابل مهار بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سایپا استقلال Esteghlal پرسپولیس اردوی تیم ملی پرسپولیس گل قهرمانی شیرجه عکس فیلم حوادث جوان پلیس زن پسر زن بیوه ایرانی تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان پرسپولیس است. سرخ‌های تهرانی و مازندرانی شرایط حساسی برای قهرمانی و بقا دارند و سه امتیاز این مسابقه برای‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد.

نساجی در این بازی با لباس قرمز رنگ به میدان می‌رود و پرسپولیس نیز یکدست مشکی‌پوش خواهد بود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام در ورزشگاه وطنی با برتری چهار بر صفر مقابل نساجی قهرمان شده بود. پرسپولیسی‌ها در آن بازی سفیدپوش بودند ولی این فصل در وطنی مشکی به تن خواهند کرد.

منبع: خبر آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گل اول پرسپولیس به نساجی + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل نساجی
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید