Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:41:54 GMT

حامد همایون در برنامه «کودک شو» غافلگیر می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۶۹۰۸

حامد همایون در برنامه «کودک شو» غافلگیر می شود

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در برنامه تلویزیونی «کودک شو» حضور پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد همایون جمعه دهم فروردین ماه همزمان با شب میلاد حضرت امیر المومنین (ع) مهمان پژمان بازغی در برنامه «کودک شو» خواهد بود. این در حالی است که بنا به اعلام دست اندرکاران برنامه حضور وی در برنامه با یک غافلگیری همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد همایون بعد از برنامه، مقابل دوربین پشت صحنه این گفتگو را خاص ترین مصاحبه اش دانسته که در هر لحظه از آن شگفت زده شده است.

«کودک شو» در برنامه «سین سیما» که در ایام نوروز بهترین برنامه ها را بر مبنای آرای مردمی انتخاب می کند، به عنوان یکی از نامزدهای بهترین مسابقه نوروزی برگزیده شده است .این برنامه به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم سیما روی آنتن می رود.

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد همایون شبکه نسیم مسابقه کودک شو موسیقی پاپ تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان موسیقی پاپ نوروز بازیگر سینما سینمای آمریکا انیمیشن سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر کنسرت موسیقی برنامه تلویزیونی موسیقی نواحی تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن در جو فوق‌العاده سیگنال ایدونا پارک و تشویق‌های بدون توقف هواداران پرشور دورتموند با پیروزی ۱-۰ زردپوشان به پایان رسید.

این بازی نکات جالبی داشت و قابل توجه‌ترین آنها عملکرد ضعیف تیم لوئیز انریکه و غافلگیری در مواجهه با دورتموند بود که منجر به ثبت صفر شوت در چارچوب شد.

هواداران دورتموند از لیورپولی‌ها الگو گرفتند!

در ابتدای بازی هواداران دورتموند جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه ایجاد کردند و سرود معروف «تو تنها قدم نخواهی زد» که متعلق به باشگاه لیورپول است را با همدیگر خواندند. فضای دیدنی و تماشایی‌‌ای درست شده بود، اما نه برای همه، کلمه درست برای پاری سن ژرمن «ترسناک» است.

دورتموند همه را غافلگیر کرد

در حالی‌که انتظار می‌رفت کیلیان امباپه و عثمان دمبله که در بازی‌های اخیر نمایش‌های خوبی از خود نشان داده‌اند، این بازی را هم عالی شروع کنند، اما مدافعان دورتموند مستحکم ظاهر شدند و به آنها اجازه خلق موقعیت ندادند.

گل اول برای دورتموند

پس از چند موقعیت دورتموند بالاخره به گل رسید. در دقیقه ۳۶ پاس بلند زیبای نیکو اشلوتربک از زمین خودی، به نیکلاس فولکروگ رسید که از میان مدافعان حریف فرار کرده بود. او سپس با جان لوئیجی دوناروما تک به تک شد و به راحتی دروازه او را باز کرد تا نمایش شگفت‌انگیز زردپوشان در نیمه اول تکمیل شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • اقتصاد کانادا غافلگیر شد
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)