Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@23:47:44 GMT

دردسرهای عظیم برانکو برای پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۶۹۱۳

ساعت 24- تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از تمدید قرارداد با برانکو به مدت ۲ سال اسیر بدشانسی و یا به نوعی چالش خود ساخته شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از تمدید قرارداد با برانکو به مدت ۲ سال اسیر بدشانسی و یا به نوعی چالش خود ساخته شد.


برانکو ایوانکوویچ که در لیگ برتر هفدهم با اقتدار نسبت به سایر رقبا بر صدر جدول لیگ برتر رسیده بود در برخی مواقع با چالش های خود ساخته و گاهی هم بد شانسی، قافیه را به حریفان واگذار کرد و این در حالی است که یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال های اخیر حس همدلی و اتحاد در تیم فوتبال پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر چه نظم و انضباط در تیم فوتبال پرسپولیس با حضور برانکو مشهود بود اما باید این نکته را یادآور شد که برانکو در چالش های خود ساخته پرسپولیس به جای برخوردهای چکشی می توانست در برخی مواقع از امتیازات دیگرش استفاده کند و به نوعی بزرگی خود را در بخشش نشان دهد.


از روزی که برانکو قرارداد خود را با پرسپولیس به مدت 2 سال تمدید کرد شاید انگیزه های او برای حفظ اتحاد در پرسپولیس کمرنگ شد و شاخ شدن های غیر مستقیم او که البته با جدایی سرتن چوک در کار تیمی هم تاثیر گذار بود بلای جان این روز های پرسپولیس شده است.


محسن مسلمان در روز های اخیر بزرگترین چالش خود را تجربه کرد و برانکو نیز در این مدت که محسن بهترین پاسور لیگ را به نیمکت پیچ کرده بود خودش هم در زمین مات و مبهوت زشت بازی کردن پرسپولیس را دید.


امان از امضای قرارداد که شاید تفکرات برانکو را تغییر داد و کار گروهی پرسپولیس را تحت الشعاع قرارداد.


معمای این داستان زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که برانکو به عنوان سر مربی 2 سال با پرسپولیس تمدید کرد و رئیس هیئت مدیره این باشگاه در مصاحبه اخیر خود گفت: برانکو به درد تیم های پایه ای پرسپولیس می خورد و باید از تجربیات او استفاده کرد!


و در مصاحبه سال گذشته بارها یاد آور شد که برانکو مربی پایه ای خوبی برای پرسپولیسِ کلاس ششمی است، نه پرسپولیسی که یک مقطع جهش تحصیلی داشته است.به گزارش باشگاه خبرنگاران، به هر حال امان از امضای بی محل که پرسپولیس را با افت شدید مواجه کرد.

جام نیوز

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده تشی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: به دام انداختن مار عظیم‌الجثه در یک روستا (فیلم) نبرد حماسی دو تمساح نر بزرگ در زمین گلف (فیلم) فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیر‌های گرسنه (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصویری از یک دختر بر روی دیوارنگاره عظیم میدان ولیعصر
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • فیلم دیدنی از یک دیوار برفی عظیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • مشاهده تشی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز (فیلم)
  • فیلم| مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز + ویدئو
  • ببینید | مشاهده جوجه تیغی عظیم‌الجثه در خیابان‌های شیراز