Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:04:45 GMT

کره‌جنوبي سفير ژاپن را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۰۱۹

کره‌جنوبي سفير ژاپن را احضار کرد

خبرگزاري آريا - کره جنوبي اقدام دولت ژاپن در خصوص ادعاي مالکيت بر جزاير مورد مناقشه «دوکدو» Dhokdo در کتب آموزشي اين کشور را محکوم کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، وزارت خارجه کره جنوبي روز جمعه در بيانيه اي با احضار«ياسوماسا ناگامين» Yasumasa Nagamine سفير ژاپن در سئول، اعتراض دولتش را درباره ادعاي مالکيت بر جزاير مورد مناقشه «دوکدو» به وي ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت خارجه کره جنوبي در بيانيه خود اعلام کرد، دولت ژاپن نبايد جزاير «دوکدو» را متعلق به اين کشور بداند زيرا اين جزاير از ديرباز در اختيار کره بوده و به اين کشور تعلق داشته است.
اين جزاير مورد مناقشه در کره جنوبي «دوکدو »Ducdo در ژاپن "تاکه شيما» take-shima" ناميده مي شوند؛ تقريباً به فاصله اي برابر از مناطق خشکي دو کشور در درياي ژاپن واقع شده است.
کره جنوبي از سال 1945 نيروهاي خود را به جزاير دوکدو فرستاده و به ژاپن اعلام کرد، اين جزاير متعلق به کره است اما توکيو اين جزاير را همچنان بخشي از قلمروي خود مي داند. 113/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند