Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@04:14:53 GMT

۴ مصدوم بر اثر تندباد در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۱۵۶

۴ مصدوم بر اثر تندباد در آذربایجان غربی

به گزارش ایسکانیوز، باقر بهرامی در تشریح حوادث مربوط به مناطقی که متاثر از طوفان بودند افزود: در پی وزش تند باد ٩ فروردین ٩٧ که با سرعت تقریبی ٧٠ کیلومتر بر ساعت در جریان بود، یک مورد حادثه سقوط سقف شیروانی ساختمان در مسیر جاده دریای ارومیه رخ داده بود که منجر به آسیب یک نفر از ناحیه سر و گردن گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه لازم توسط اورژانس 115 شهرستان ارومیه به بیمارستان امام خمینی(ره) منقل شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در طی این تند باد یک مورد حادثه شکسته شدن شیشه های اتوبوس در محور ارومیه - سلماس رخ داده بود که یک نفر مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه لازم توسط اورژانس115 شهرستان ارومیه به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد و در شهرستان بوکان نیز سقوط تابلوی تبلیغاتی باعث مصدومیت 2 نفر شد. مصدومین پس از انجام اقدامات درمانی توسط اورژانس115 شهرستان بوکان به بیمارستان شهید قلی پور منتقل شدند.

901

تندباد آذربایجان غربی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی در گفتگوی تلفنی با باشگاه خبرنگاران جوان از انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا در کشور خبر داد و گفت: راه اندازی این گمرک تخصصی از خواسته‌های مهم بخش خصوصی و تجار استان در جلسه سال گذشته شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی بود که با تلاش‌های صورت گرفته و موافقت معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران تحقق یافت.

خالد جنگجو ادامه داد: ایجاد رویه واحد در انجام تشریفات گمرکی، توجه دقیق به ارزش محصولات خاص، جلوگیری از بیش و کم‌اظهاری و اعمال دقیق‌تر کنترل‌های لازم از مزایای گمرکات تخصصی است.

به گفته ناظر گمرکات آذربایجان غربی، پیشتر نیز گمرکات ارومیه، رازی خوی و بازرگان ماکو در آذربایجان‌غربی، به عنوان گمرک تخصصی در بخش‌های اقتصادی از جمله گل‌وگیاه، چای، فرش دستبافت، پسته، فرآورده‌ها و مشتقات نفت و گاز، تابلو‌های برق، برد‌های الکترونیکی، انواع ترانسفورماتور، خودرو و پارچه بودند.

آذربایجان غربی دارای ۹ گمرک بوده و یکی از مهمترین استان‌های صادراتی کشور با ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک به شمار می‌رود و سالانه صد‌ها هزار دستگاه کامیون صادراتی و وارداتی از مرز‌های استان وارد یا خارج می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته