Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@18:39:49 GMT

اصفهان| سازش ۷۸ درصدی پرونده‌های قضایی در سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۳۱۰

اصفهان| سازش ۷۸ درصدی پرونده‌های قضایی در سال ۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های متشکله قضایی توسط مشاوران انتظامی کلانتری‌های شهر اصفهان در سال گذشته خبر داد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته 14 هزار و 590 عدد پرونده با موضوعات مختلف انتظامی، خانوادگی و دیگر موضوع ها در کلانتری‌های شهر اصفهان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش مشاوران کلانتری‌های شهر اصفهان 78 درصد از پرونده‌های ارجاعی منجر به مصالحه شد و از ارجاع پرونده‌ها به مراجع قضایی پیشگیری به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: اوج لذت مشاوران این دوایر لحظه سازش طرفین پرونده و به پایان رسیدن درگیری‌ها در بین آنهاست .

وی گفت: پرونده‌های متشکل شده سال گذشته مربوط به مسائل خانوادگی، حقوقی ، نزاع و درگیری و دیگر موضوع‌ها بوده است.

سرهنگ یاردوستی وجود دوایر مشاوره در کلانتری‌ها را ضروری دانست و افزود : تلاش همراه با سرعت عمل و همچنین تیزبینی و ذکاوت و استفاده از فن بیان قوی از جمله مواردی است که مشاوران به نحو احسن به کار گرفته و این روند در کاهش سیر پرونده‌های ارجاعی به دادسرا تاثیر مستقیم دارد .

انتهای پیام/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

او می‌گوید: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش‌های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • موفقیت همیاران صلح در پرونده‌های بزرگ قضایی
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی