Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:27:34 GMT

«اپلیکیشن نفحات» تسهیل‌گر ارتباط اهالی مسجد است

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۴۹۳

«اپلیکیشن نفحات» تسهیل‌گر ارتباط اهالی مسجد است

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: اپلیکیشن نفحات به عنوان یک زیست‌بوم مجازی، تسهیل‌گر ارتباط میان مدیران و اعضای کانون‌های مساجد و همچنین افزایش تعامل میان اهالی و فعالان مسجدی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، گفت: فعالیت این اپلیکیشن در قالب طرح عیدانه از 11 فروردین ماه 1397 مصادف با 13 رجب تا 12 اردیبهشت ماه مقارن با 15 شعبان، آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در اپلیکیشن نفحات کوشیده‌ایم تا نیازهای افراد به یک چنین برنامه‌ای مانند اطلاع از وضعیت آب و هوا، آموزه‌های ناب و زنگ تفریح برطرف شود همچنین بخش‌هایی مانند پاتوق کانونی‌ها، اخبار مرتبط با کانون‌های فرهنگی هنری کانون‌ها و معرفی نزدیک‌ترین مسجد در آن طراحی شده است.

 

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه لینک عضویت در این اپلیکیشن برای استفاده اعضای کانون های مساجد، به آنان پیامک می‌شود، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده‌تری نیز درباره فعالیت این اپلیکیشن از طریق رسانه‌های دیداری و مجازی انجام می‌شود تا عموم مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

ارزانی گفت: دوره‌های گوناگون آموزشی در حوزه قرآن، عترت و فرهنگ، از طریق اپلیکیشن نفحات اجرا می‌شود که شامل دو گروه مخاطب اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و سایر گروه‌های مردم است.

 

وی اظهار کرد: موضوعات مندرج در این اپلیکیشن، شامل حوزه‌های اخلاقی، معنوی و فکری است زیرا معتقدیم باید با اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این سه حوزه، ارتباط داشته باشیم.

 

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه آموزش‌هایی در سه سطح مهارتی، دانشی و رفتاری در اپلیکیشن نفحات برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد طراحی شده است، افزود: اعضای این کانون‌ها با موفقیت در این آموزش‌ها و همچنین به واسطه سایر امتیازاتی که کسب می‌کنند، می‌توانند در سایر دوره‌های آموزشی این ستاد نیز شرکت کنند.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسلام مساجد مسلمانان مسجد جاذبه های گردشگری حمایت از کالای ایرانی گیلان مسجد طراز اسلامی اشتغال نوروز ۹۷ اپلیکیشن نفحات سامانه نفحات دبیر ستاد کانون های مساجد ربع قرن تلاش حجت الاسلام ارزانی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی