Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@20:17:32 GMT

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۵۸۵

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی مددکاری اجتماعی

به گزارش ایسکانیوز متن این پیام به شرح زیر است:


خجسته زادروز امام علی (ع)، اسوه جوانمردی و عدالت، در کشور ما، روز مددکار اجتماعی نام گرفته که ثبت آن در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، مطالبه دیرین مددکاران اجتماعی از شورای فرهنگ عمومی است.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای اجرای طرح تحول و اتخاذ روی‌کرد اجتماعی شدن سلامت، باور دارد که با توسعه مددکاری اجتماعی حرفه‌ای و نوین می‌تواند بار هزینه‌ای مشکلات اجتماعی در کشور را کاهش دهد و با افزایش انسجام اجتماعی، به ویژه در سطوح محلی، زمینه‌ساز بهبود شاخص‌های اجتماعی و فراگیری عدالت اجتماعی در کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تبریک سال جدید و این روز فرخنده به تمامی مددکاران اجتماعی کشور به ویژه همکاران سخت‌کوش و پرتلاش نظام سلامت، سربلندی و موفقیت تک تک عزیزان را از درگاه پروردگار توانا در همه مراحل زندگی خواستارم.

سید حسن هاشمی /وزیر بهداشت

700

میلاد امام علی (ع) مددکار وزیر بهداشت روز ملی مدد کاری دکتر حسن هاشمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت کارگران است، گفت: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شدند که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شد.

به گزارش ایسنا، سیدصولت مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با منتخبان سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: کار بستر استقلال یک کشور را فراهم می‌کند و کشور را به توسعه اقتصادی می‌رساند و کارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون پیشگام تولید و توسعه کشور بوده‌اند.

وی پیرو تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، اعلام کرد که تأمین امنیت شغلی کارگران را در اولویت برنامه های وزارت کار قرار می دهد.

به اعتقاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی با پایداری صنایع و واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود و اهتمام و توان دولت در جهت تحقق این هدف است.

مرتضوی ضمن اشاره به معرفی منتخبین جامعه کار و تولید به بنیاد ملی نخبگان، اظهار کرد: ایجاد شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان باید با جدیت دنبال شود. برگزیدگان جشنواره امتنان، سفیران جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید هستند و باید در حوزه انرژی، معادن، فولاد، پزشکی و کشاورزی راویان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وزیر کار همچنین تاکید کرد که در حوزه مسکن کارگری می توان از دانش نخبگان کارگری استفاده کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: محوریت شعار سال به نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید تاکید دارد و رکن جهش تولید، کارگران و کارفرمایان هستند.ما توفیق خدمت به این قشر را سعادت می‌دانیم، چرا که اقتدار امروز کشور، مرهون مجاهدت کارگران کشور است.

محمد چکشیان - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم جزییاتی از روند شناسایی و انتخاب کارگران نخبه ارائه کرد و گفت: در این دوره از جشنواره ۵۰ هزار نخبه جامعه کار و تولید شناسایی شدند که ۲۶ نفر از آنان به عنوان برترین‌های کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای شعار سال، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی منتخبین و برگزیدگان جشنواره امسال علاوه بر تقدیر ویژه ریاست‌جمهوری مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان ترویج مولفه‌های فرهنگ کار نظیر منزلت کار، وجدان کاری و مسئولیت پذیری را در دستور کار ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند