Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمد صادق ابطحی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: جایگاه والای حضرت امیر از سه منظر آموزش، وراثت و محیط منحصر به فرد است.

وی افزود: آنچه از روایات و ادعیه اثبات می‌شود این امکان وجود ندارد که نطفه معصوم از انسان مشرک شکل بگیرد، از همینجا مشخص می‌شود ابوطالب یکتاپرست بود اما دین خود را کتمان می‌کرد؛ او در زمان پیامبر(ص) حامی اصلی ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) ادامه داد: حضرت علی (ع) از طرفی در جوار پیامبر و در محیطی رشد می‌کند که محل نزول وحی است.

ابطحی با اشاره به فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: با این که مردم بارها در راهپیمایی‌ها حمایت خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام کرده بودند، امام راحل مجدانه به دنبال برگزاری رفراندوم برای تعیین نوع حکومت بودند.

وی اضافه کرد: در آن برهه گروه های مختلف هر کدام عنوانی را بیان می کردند اما حضرت امام تاکید کرد «جمهوری اسلامی ایران، نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر».

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) ابراز داشت: امروز پس از 40 سال از آن زمان نظام اسلامی مانند شجره طیبه رشد کرده و علی رغم تمام نقشه ها و تهدیدات به پیش می رود، این که استکبار به کمک اعراب مرتجع منطقه سعی در نابودی این کشور داشته و دارد اما نتیجه نگرفته اند نشان از اقتدار این نظام است.

وی با اشاره برنامه های متفاوت دشمن عنوان کرد: از بین بردن امنیت همانند آنچه در دی ماه شاهد بودیم از برنامه های کوتاه مدت دشمن است؛ مساله اقتصاد موضوع دیگری است که دشمن برای بلند مدت در آن ورود کرده، رهبر انقلاب در این سال ها با انتخاب شعار سال سعی داشته تا کشور را در مقابل این تهدید مقاوم کند.

ابطحی یادآور شد: مقام ولایت امسال را به حمایت از کالای ایرانی اختصاص دادند و مخاطب خود را مردم و مسؤولان قرار دادند تا همه در این راستا تلاش کنند، گرچه از برخی مسؤولانی که هنر ایران را پخت بزباش می داند و یا دیگری که مطرح می کند که مدیر از خارج از کشور باید وارد کنیم، امیدی نیست.

جانشین سابق نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با دنبال کردن این سیاست‌ها و با حل مشکل بیکاری سال 97 سالی پررونق برای نظام اسلامی باشد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخباراقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: رژیم صهیونیستی به این باور رسیده که توان مقابله با ایران را ندارد و شیطنت های بعدی با پاسخ همراه خواهد بود البته دشمن جنگ روانی راه می‌اندازد ولی نمی توانند کاری کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _جمعه، سی‌ویکم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این نهاد در دوران انقلاب اسلامی خوش درخشیده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یک نهاد پرتوان و شجره قوی و مقتدر است که نه فقط در عرصه نظامی، بلکه در تمام عرصه‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع جانانه کرده است.

وی ادامه داد: به برکت امام (ره) و بصیرت مردم انقلاب اسلامی شکل گرفت و خداوند زمینه حفظ آن را فراهم کرد، امروز سپاه کنار ارتش و نیروی انتظامی یار و یاور انقلاب اسلامی است و این‌ها از الطاف الهی به این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئله حجاب در جامعه، گفت: دست دشمن در مشکلات عفاف و حجاب آشکار است، دشمن در جنگ نرم نقش ایفا می‌کند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به فضل پروردگار به طوری موفق بوده است که رژیم صهیونیستی در مانده شده است، افزود: در شرایطی موشک‌های ایران به زمین برخورد که پایگاه هوایی نواتیم از حفاظ‌ترین پایگاه‌های روی کره زمین است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: رژیم صهیونیستی به این باور رسیده که توان مقابله با ایران را ندارد و شیطنت‌های بعدی با پاسخ همراه خواهد بود البته دشمن جنگ روانی راه می‌اندازد ولی نمی‌توانند کاری کند.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: نباید در جنگ روایت‌ها فریب بخورد آنها می‌خوانند این عملیات را کوچک بشمارند.

وی با اشاره به در گذشت سردار سرفراز دفاع مقدس محمد کیانی افزود: استمرار و خستگی ناپذیر بودن، بی‌حاشیه بودن و نگاه عمیق ولایی و سالم، حضور اجتماعی در همه عرصه‌ها، بی توقع بودن و اخلاص او مکمل کننده جهاد دفاع مقدس جمعی بود، همه این ویژگی‌ها دل‌ها را به سمت خود کشید و آن تشیع بزرگ اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به مشکلات در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: حرف‌های افرادی که در حوزه مسکن مسائلی دارند باید شنیده شود و راه حلی برای مسائل پیدا شود.

کد خبر 745972

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد