Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:05:28 GMT

زنی پسر کر و لالش را 10 سال در دخمه خانه اش قل و زنجیر کرده بود! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۷۱۰

زنی پسر کر و لالش را 10 سال در دخمه خانه اش قل و زنجیر کرده بود! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مرد ناشنوا و لالی که توسط مادرش به مدت 10 سال با زنجیر در یک مکان تاریک خانه بسته شده بود سرانجام توسط پلیس پیدا شد.

حجم ویدیو: 3.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

مرد ناشنوا و لالی که توسط مادرش به مدت 10 سال در یک اتاق تاریک در روستای "ژوهان هوآ " شهر هنان چین نگهداری می شد سرانجام توسط پلیس Police پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن در حالی که دستان پسرش را با یک زنجیر بلند بسته بود او را در این مکان نگهداری می کرد. بنا به ادعای یوئه رانگ 77 ساله پسرش " وانگ ژیکیانگ" 41 ساله از لحظه تولد قادر به صحبت کردن و همچنین شنیدن نبود. او گفت که با رشد تدریجی وانگ وضعیت روانی اش نیز وخیم گردید و او برخی مواقع به افراد روستا حمله ور می شد.

این زن پس از فوت شوهرش مجبور شد برای نگهداری و کنترل پسرش او را در مکانی تاریک در خانه نگهداری کند. او حتی برای فرار Escape نکردن پسرش اقدام به بستن دستانش با یک زنجیر کرد.

مادر این مرد جوان در این خصوص گفت : " هنگامی که شوهرش زنده بود، مراقبت از پسرمان بر عهده او بود، اما حدود 12 سال پیش با مرگ شوهرم من نیز به علت کهولت سن قادر به انجام امورات شخصی پسرم نبودم. من چاره دیگری نداشتم جز اینکه او را در اتاقی تاریک نگهداری کنم و دستهایش را با یک زنجیر ببندم. "

بنا به ادعای این زن پسرش حدود 10 سال با همین شرایط زندگی می کرد.

گفتنی است؛ قرار است با جمع آوری کمک های خیرخواهانه این مرد جوان در یک بیمارستان روانی بستری شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police فرار Escape اخبار حوادث چین پلیس مرد فیلم مادرش ویدیو ها عکس فیلم حوادث جوان پلیس پسر زن زن بیوه تصاویر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت

علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد، گفت: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد که سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

او به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، • تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانید. وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشو‌های پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمد‌ها کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • سمت پنهان و تاریک ماه از منظر فضاپیمای چینی
  • (عکس) سمت پنهان و تاریک ماه از منظر فضاپیمای چینی
  • سمت پنهان و تاریک ماه از منظر فضاپیمای چینی (عکس)
  • تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • جهان احتمالا با ذراتی پر شده که سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید