Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@17:50:56 GMT

شاه کلید، راز سرنشینان خودرو را در محله ابوذر لو داد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۷۹۴

رکنا: رئیس کلانتری 161 ابوذر، با اشاره به دستگیری 2 سارق خودرو در میدان بهاران، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان دو شاه کلید مخصوص سرقت خودروهای سواری کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جهانگیر نادری"،  گفت: صبح امروز ماموران این کلانتری در حال گشتزنی در محله ابوذر بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی موصوف را متوقف ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرنشینان خودرو که پاسخ درستی به سوالات ماموران نمی دادند برای رفع ظن، خودروی موصوف مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی صورت گرفته، دو شاه کلید مخصوص سرقت خودروهای سواری و یک ابزار برای تخریب در خودروها و تعدادی لوازم داخل خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با روشن شدن موضوع، بلافاصله ماموران سرنشینان خودرو را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ نادری، تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم Crime خود مبنی بر سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند.

گفتنی است، با اعتراف متهمان، پرونده تکمیل و هر دو به پایگاه دهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران جرم Crime پلیس Police خودرو سرقت ماموران پلیس سارق کلانتری مشکوک بازرسی جهانگیر نادری عکس فیلم حوادث جوان پلیس پسر زن زن بیوه تصاویر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند