Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@19:52:12 GMT

53900 مسافر با ناوگان جاده اي زنجان سفر کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۷۹۷

53900 مسافر با ناوگان جاده اي زنجان سفر کردند

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - رئيس اداره مسافر اداره کل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان زنجان گفت: از نخستين روز فعاليت ستاد نوروزي (23 اسفند سال گذشته) تا 9 فروردين 53 هزار و 905 مسافر از طريق ناوگان حمل ونقل جاده اي اين استان به ساير نقاط کشور سفر کرده اند.

حميد سلمانيان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: از 23 اسفند تا پايان روز گذشته/ پنجشنبه/ اين تعداد مسافر در قالب هشت هزار و 96 سفر به مناطق مختلف کشور سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، طي 24 ساعت گذشته سه هزار و 695 مسافر در قالب 499 سفر توسط وسايل نقليه عمومي جاده اي جابجا شده اند.
رئيس اداره مسافر اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان گفت: سال هاي گذشته در ايام نوروز قيمت بليت اتوبوس و سواري براي سفرهاي نوروزي 20 درصد افزايش مي يافت ولي نوروز امسال قيمت بليت در هيچ مسيري افزايش نيافت.
سلمانيان خاطرنشان کرد: باهدف کاهش هزينه هاي سفر و ترغيب همشهريان براي استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي بين شهري قيمت بليت براي سفرهاي نوروز تغييري نکرد.
وي با تاکيد بر اينکه مسافران هرگز بدون بليت مسافرت نکنند، يادآوري کرد: مسافران بين راهي از راننده تقاضاي صدور بليت کنند، چرا که در صورت بروز مشکل بدون اين برگ، هيچ سندي در دست مسافر نيست.
رئيس اداره مسافر اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان زنجان اعلام کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکايت، پيشنهاد يا مشاهده هرگونه تخلفي از سوي شرکت هاي مسافربري و رانندگان موارد با سامانه پيام کوتاه کشوري 3000143 و سامانه پيامگير استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسي اطلاع دهند.
سلمانيان افزود: علاوه بر اين سامانه ها و شماره مسافران مي توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طريق صندوق هاي نظر سنجي مستقر در پايانه هاي مسافربري اعلام و يا براي مکاتبه حضوري به اداره کل حمل و نقل و پايانه هاي استان زنجان مراجعه کنند.
به گزارش ايرنا، طي تعطيلات نوروز 92 اتوبوس، 78 وي آي پي، 230 ميني بوس و 463 دستگاه سواري در جابجايي مسافران استان زنجان فعال هستند و خدمات ارائه خواهند داد.
نوروز سال گذشته 73 هزار و 322 نفر در قالب 9 هزار و 567 سفر جابجا شده بودند.
7325/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حیدری با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

دیگر خبرها

  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی