Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@05:00:11 GMT

فرود اضطراری یک هواپیما در تبریز به علت ترکیدگی لاستیک

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۹۱۳

فرود اضطراری یک هواپیما در تبریز به علت ترکیدگی لاستیک

خرداد:مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از ترکیدن لاستیک شماره چهار ارابه فرود هواپیما در هنگام برخاستن از باند فرودگاه کیش خبر داد.


به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، مصطفی صفایی با اشاره به فرود اضطراری پرواز شماره 5658 شرکت هواپیمایی آتا در فرودگاه تبریز اظهار کرد: پس از نشست هواپیمای MD در ساعت 20:20 در باند فرودگاه تبریز، خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشده و با حضور و تلاش عوامل فرودگاهی و عملیاتی، 161مسافر در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ترکیدگی لاستیک در پرواز از فرودگاه کیش اتفاق افتاده و فرودگاه تبریز قبل از ورود هواپیما به این فرودگاه توسط مراقبت پرواز مبدا از این نقص مطلع شده و با تمهیدات لازم آمادگی خود را اعلام کرده بود، به طوری که هواپیما با ایمنی کامل در باند بتنی فرودگاه تبریز به زمین نشست.
 وی ادامه داد: پس از تعویض لاستیک هواپیما، باند اول فرودگاه تبریز به مدت یک و نیم ساعت مسدود شده و تمامی پروازهای برنامه‌ای و غیر برنامه‌ای در باند دوم فرودگاه تبریز نشست و برخاست کردند.
صفایی گفت: هیچ پروازی به علت مسدود شدن باند اول فرودگاه تبریز لغو نشده و درساعت 21:45 باند اول فرودگاه باز شده و هر دو باند فرودگاه تبریز، فعال هستند. برچسب ها: فرود اضطراری ، هواپیما ، تبریز

منبع: خرداد

کلیدواژه: فرود اضطراری هواپیما تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی