Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:13:28 GMT

تمدید آتش‌بس انسانی در غوطه شرقی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۷۹۵۰

تمدید آتش‌بس انسانی در غوطه شرقی

مرکز روسی هماهنگی آشتی در سوریه برای خروج نیروهای باقیمانده گروه تروریستی "فیلق الرحمان" از منطقه عربین واقع در غوطه شرقی تصمیم به تمدید آتش‌بس انسانی در این منطقه گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشرة، مرکز روسی هماهنگی آشتی در سوریه که وابسته به وزارت دفاع روسیه است، برای تکمیل روند تخلیه نیروهای باقیمانده گروه شورشی و مسلح فیلق الرحمان از منطقه عربین، واقع در غوطه شرقی و حرکت به سمت استان ادلب در شمال سوریه، تصمیم به تمدید آتش‌بس انسانی در این منطقه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد، بر اساس توافق امضا شده میان مرکز حمیمیم (محل استقرار این مرکز روسی) و رهبران گروه فیلق الرحمان، خروج نیروهای این گروه از منطقه عربین از ۲۴ مارس جاری تاکنون ادامه دارد.

طبق این بیانیه، روز پنج‌شنبه ۷۰۰۲ شبه‌نظامی به همراه اعضای خانواده‌شان از طریق گذرگاهی انسانی با ۱۲۹ اتوبوس از غوطه شرقی خارج شده و به سمت ادلب حرکت کردند و به این ترتیب تعداد کسانی که از عربین خارج شدند از زمان آغاز این عملیات به ۳۱ هزار و ۹۱۵ تن رسید. پلیس سوریه با نظارت افسران مرکز حمیمیم و نمایندگان هلال احمر سوریه اتوبوس‌های لازم را تامین کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این کارگاه ۶۰ نفر از کاتبان و استادان خوشنویسی از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل حضور داشتند و شرکت کنندگان در زمینه خطوط نسخ و ثلث به صورت تخصصی آموزش دیدند.

هدف از برگزاری کارگاهآموزش کتابت قرآن کریم در مراغه پرورش کاتبان وحی و افزایش غنای هنری هنرمندان استان‌های شمال غرب کشور در زمینه کتابت قرآن است.
در این کارگاه آموزشی یک روزه ۳ نفر از استادان بین المللی مرکز کتابت قرآن کریم کشور حضور داشتند.

این کارگاه به مناسبت روز فرهنگی مراغه برگزار شد وهمزمان با این کارگاه نمایشگاه آثار استادان خوشنویسی در مراغه گشایش یافت.
این نمایشگاه به مدت یک هفته و تا ۲۱ اردیبهشت در نگار خانه استاد نیکخوی مراغه برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه