Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@13:54:55 GMT

آرمایش موفقیت‌آمیز سامانه جدید دفاع موشکی روسیه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۸۰۶۱

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، بنا بر اعلام دفتر مطبوعاتی شرکت «روس‌تک»، شرکت دولتی روسیه، «باگنولیک»، جدیدترین سامانه دفاع موشکی روسیه که سازنده سامانه دفاع موشکی این کشور (از شرکت‌های زیرشاخه‌ی روس‌تک) آن را توسعه داده با موفقیت آزمایش شده است.

بنا بر اعلام این سرویس خبری، در سال ۲۰۱۷، آزمایش‌های رسمی جدیدترین سامانه دفاع موشکی با نام باگنولیک با موفقیت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله بعدی عرضه این سامانه است.

جزئیات بیشتری درباره ویژگی‌های این سامانه دفاع موشکی ارائه نشده است.

روس‌تک شرکتی است که در سال ۲۰۰۷ در روسیه تاسیس شد. هدف این شرکت توسعه، تولید و صادرات محصولات صنعتی با فناوری پیشرفته، برای مقاصد نظامی و غیرنظامی، است. این شرکت شامل بیش از ۷۰۰ موسسه است که در حال حاضر زیر نظر ۱۱ شرکت مادر قرار دارند. این شرکت‌ها در زمینه محصولات نظامی‌صنعتی فعالیت می‌کنند و سه شرکت مادر و همچنین بیش از ۸۰ موسسه که به‌صورت مستقیم اداره می‌شوند، در زمینه صنایع غیرنظامی فعالیت دارند.

نام‌هایی تجاری چون «ای‌‌وی‌تی‌او‌وی‌ای‌زد»، «کی‌ای‌ام‌‌ای‌زد»، «شرکت کلاشنیکوف»، «شرکت هلیکوپترسازی روسیه»، «وی‌اس‌ام‌پی‌او ای‌وی‌آی‌اس‌ام‌ای»، «اورلاواگونزادوف» و غیره زیرنظر این شرکت فعالیت دارند. شرکت‌های روس‌تک در قالب ۶۰ موسسه در فدراسیون روسیه فعالیت می‌کنند و محصولات بیش از ۷۰ کشور را تدارک می‌بینند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سامانه دفاع موشکی روسیه روس تک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت دفاع انگلیس هک شد

به گزارش «تابناک» به نقل از العالم، شبکه بی. بی. سی گزارش داد، سامانه‌ای که هک شده حاوی اسامی و اطلاعات بانکی کارکنان فعلی و برخی از کارمندان سابق نیروهای مسلح انگلیس بوده است.

بر اساس این گزارش، احتمال می‌رود که آدرس برخی از پرسنل ارتش نیز هک شده باشد.

هنوز مشخص نیست که چه کسانی پشت این هک قرار دارند اما گفته می‌شود که اطلاعاتی که هک شده مربوط به اعضای فعلی و سابق نیروی دریایی، زمینی و هوایی ارتش سلطنتی انگلیس است.

سامانه‌ای که هک شده توسط یک پیمانکار خارج از وزارت دفاع انگلیس مدیریت می‌شود و اطلاعات عملیاتی این وزارتخانه هک نشده است.

وزارت دفاع انگلیس سامانه مذکور را بلافاصله از دسترس خارج کرد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قرار است "گرانت شاپس" وزیر دفاع انگلیس، امروز اعضای مجلس عوامل از این اتفاق مطلع کرده و اطلاعات بیشتری ارائه کند.

"توبیاس الوود" نماینده محافظه کار و سرباز سابق، به "اسکای نیوز" گفته است: "چین احتمالا به افراد آسیب پذیر از لحاظ مالی نگاه می‌کند که ممکن است در ازای پول نقد کاری انجام دهند."

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی