Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:03:45 GMT

مانورهای خطرناک هواپیما در مقابل متل قو +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۸۴۰۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مانورهای خطرناک هواپیمای فوق سبک در متل قو در هوای طوفانی ساحل دریای خزر را مشاهده می کنید.

حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث دریای خزر خطرناک ساحل فیلم هواپیمای فوق سبک ویدیو ها عکس فیلم حوادث جوان پلیس زن پسر خانواده تصاویر زن بیوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی نیوز آمریکا در مطلبی به ادامه مشکلات در هواپیما‌های مسافربری ساخت شرکت بوئینگ پرداخت. در سالروز ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ در خطوط هوایی مالزی، خبر دیگری درباره نقص در یکی دیگر از هواپیما‌های این شرکت منتشر شد که روز یکشنبه رخ داد و تصویر آن امروز منتشر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
یک فروند جت بوئینگ ۷۳۷ به هنگام برخاستن از زمین، یک چرخ خود را از دست داد و مجبور به فرود اضطراری شد. تصاویر این رویداد از ابتدا تا انتها با دوربین‌ها ثبت شده است. 
این اتفاق وحشتناک بود. این اتفاق چند روز قبل اتفاق افتاد، اما تصاویر ویدئویی آن ساعتی پیش منتشر شده است. حال همه مسافران و خدمه این هواپیما خوب است. اما همانطور که می‌بینید، هواپیما به شکل وحشتناکی فرود اضطراری انجام داد. این تصاویر ویدئویی به یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی فلای سافیر (FlySafair) در آفریقای جنوبی مربوط می‌شود که حدود ۲۰۰ مسافر و خدمه داشت. این هواپیما پس از افتادن یکی از لاستیکهایش در هنگام از زمین برخاستن، مجبور به فرود اضطراری شد. کارکنان فرودگاه در روی زمین که این اتفاقات را شاهد بودند، به خلبان اطلاع دادند که یکی از چرخ‌های عقب هواپیما افتاده است. خلبان پس از شنیدن این خبر، هواپیما را بازگرداند و در ارتفاع پایینی حرکت کرد تا گروه بازرسی فنی بتواند هواپیما را قبل از فرود ببیند. درنهایت، هواپیما در حالی که روی باند می‌لغزید و دود از زیر آن بلندشده بود، به زمین نشست.

جان هانس کارشناس هواپیمایی گفت: افتادن چرخ هواپیما‌ها یک اتفاق بسیار غیرعادی است. اما هواپیما‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که اگر چرخ‌های دیگر هم از دست برود، بتوانند حتی روی قلاب فرود بیایند. در این قضیه نیز دقیقا همین اتفاق رخ افتاد.
شرکت هواپیمایی مذکور با انتشار بیانیه‌ای از مسافران به علت صبر و درک آنها در این فرآیند تشکر کرد. این شرکت از کارکنان شرکت در داخل هواپیما و در روی زمین برای مدیریت عالی و توجه عالی، تشکر کرد و آن را نشانه تعهد شرکت به ایمنی به عنوان اولین اولویت شرکت، توصیف کرد.
این اتفاق، جدیدترین مورد از زنجیره رویداد‌های هوایی درزمینه تعمیر و نگهداری است که نگران کننده شده است. لاستیک این بوئینگ ۷۷۷ خطوط هوایی شرکت یونایتد در ماه مارس به زمین سقوط کرد. در اوایل ماه جاری نیز، بخش پوشش موتور یکی از هواپیما‌های شرکت ساوث وست، در وسط پرواز، از جای خودش کنده شد. در ماه ژانویه نیز، اهرم درب این هواپیما در ارتفاع شانزده پا در هوا ازجای خودش کنده شد. این اتفاق در یکی از هواپیما‌های خطوط هوایی آلاسکا رخ داد که از نوع بوئینگ ۷۳۷ مکس MAX بود.

جان هانس کارشناس هواپیمایی گفت: وقتی این اتفاق می‌افتاد یا اتفاقی شبیه این رخ می‌دهد، توجه همه به آن جلب می‌شوند. نباید با بی خیالی از کنار این رویداد‌ها بگذریم. باید بپرسم چه چیزی باعث وقوع این اتفاق شد.
ما این سوال را از مسئولان شرکت هواپیمایی پرسیدیم. آنها به ما گفتند که علت بروز مشکل در لاستیک این هواپیما در حال بررسی است و آنها هم هواپیما و هم باند فرودگاه را بررسی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد