Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@13:12:53 GMT

دستیار اول شفر مدرک مربیگری حرفه‌ای ندارد!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۸۴۹۹

مربی که به عنوان دستیار اول شفر به استقلال آمده است مدرک مربیگری حرفه ای که مورد تائید فیفا قرار بگیرد ندارد و به همین دلیل نمی تواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میگوئل کولی دستیار وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال که از کشور جامائیکا به این تیم آمده است روز گذشته در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی نظاره گر بازی تیمش و نفت تهران شد که حضور ادامه دار وی روی سکوها و غیبت وی روی نیمکت سوال بر انگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از زمان حضور این مربی در استقلال کولی که به نوعی به عنوان دستیار اول شفر به استقلال اضافه شد به خاطر مشکل مدرک مربیگری نتوانسته رو نیمکت این تیم بنشیند. مسئولان باشگاه استقلال مدرک وی را به کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ارسال کرده اند اما از آنجا که این مربی از کشور اسپانیا مدرکی دانشگاهی دریافت کرده است این مدرک مورد تائید فیفا قرار نگرفته است. مسئولان کمیته آموزش مدارک این مربی و مربیان تیم فوتبال تراکتورسازی را به اسپانیا و ترکیه ارسال کرده و از آنجا استعلام گرفتند اما مدارک مربیگری ساغلام و دستیارانش مورد تائید قرار گرفت اما مدرک میگوئل کولی مورد تائید قرار نگرفت و به فدراسیون فوبال ایران اعلام شد که مدرک این مربی در حد آکادمی است و فیفا چنین مدارکی را به عنوان مدارک مربیگری حرفه ای قبول ندارد.

 

ذکر این نکته ضروری است که کولی در یکی دو بازی استقلال در لیگ قهرمانان روی نیمکت این تیم نشسته اما وی نمی تواند در لیگ ایران روی نیمکت بنشیند. کمیته آموزش هم چندی پیش در نامه به سازمان لیگ اعلام کرد که این مربی مدرک مربیگری حرفه ای ندارد و نمی تواند روی نیمکت بنشیند.

منبع: فارس   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه استقلال، این تیم سرپرست جدید خود را هم شناخت و آتیلا حجازی پیشکسوت آبی‌ها روی نیمکت شماره یک تیم محبوبش به عنوان سرپرست خواهد نشست.

حجازی روز جمعه برای اولین بار در تمرین استقلال به عنوان سرپرست حضور پیدا کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. هواداران استقلال که در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافته بودند استقبال ویژه‌ای را از آتیلا انجام دادند و به او یک لقب جالب را هم سپردند.

استقلالی‌ها آتیلا را با لقب «یادگار اسطوره» مورد تشویق قرار دادند و همین موضوع با واکنش او که رفتن به سمت سکو‌ها و دست تکان دادن بود همراه شد. فرزند ناصر حجازی که خودش هم محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال دارد در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها انجام داد نیز نام پدرش را بر زبان آورد.

او گفت: «استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.»

بی‌شک حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال در بازی‌های آینده لیگ برتر می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن این نیمکت نیز بشود. آتیلا حالا امیدوار است جام قهرمانی لیگ برتر را در پایان فصل به آغوش بکشد و در این مسیر او باید به جواد نکونام و شاگردانش کمک زیادی بکند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان