Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-06@16:27:50 GMT

مرگ پنج ایرانی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۸۵۶۲

مازندمجلس:
این ایرانیان با یک دستگاه خودرو سواری به رانندگی علیرضا.ب 38 ساله در چاله ای به عمق 10 و دهانه 10 متری در مسیر جاده که جهت احداث فاضلاب کنده شده بود، سقوط کرده و جان باختند.محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: اتباع ایرانی شامل دو خانواده و در مجموع هشت نفر بودند که پنج نفر جان باخته و سه نفر از آنها نیز مجروح شده و به بیمارستان بایبورد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام عوامل کنسولگری ارزروم به محل حادثه و بررسی میدانی موضوع، اظهار کرد که برای رسیدگی به وضعیت درمانی سه مجروح حادثه که 2 کودک 12 ساله و یک کودک 2 ساله هستند، اقدام لازم در حال انجام است.پلیس ترکیه نیز در گزارشی اعلام کرد که این حادثه به علت بی احتیاطی راننده و در ساعت 21 دیشب اتفاق افتاده است.بنا به ادعای پلیس ترکیه، در محل حادثه که برای احداث تاسیسات فاضلات به عمق و دهانه 10 متر حفاری انجام شده بود، علائم و هشدارهای جاده ای نصب شده است.به گزارش پلیس ترکیه، بلافاصله پس از این حادثه و پشت سر خودرو ایرانی، یک خودرو مینی بوس ترکیه نیز با چهارسرنشین در همین محل سقوط کرده که سه نفر از سرنشین آن خودرو نیز جان باخته اند و یک نفر نیز مجروح شده است.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: ترکیه حادثه خودرو مجروح ایرانی باخته دهانه گزارش احداث اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد

پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P ۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه‌های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، موتور ME ۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، رینگ آلومینیومی R ۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

دیگر خبرها

  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد