Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - امام جمعه موقت ايرانشهر در جنوب سيستان و بلوچستان گفت: خريد کالاي ايراني علاوه بر تقويت اقتصاد کشور سبب ريشه کني کامل فقر و بيکاري در جامعه مي شود.

به گزارش ايرنا حجت‌الاسلام محمد تقي افضلي تبار در خطبه هاي اين هفته ايرانشهر با تاکيد بر اينکه تحقق شعار سال، زمينه ساز رفع مشکلاتي مانند بيکاري مي ‌شود، اظهار داشت: اگر بخواهيم بيکاري کاهش يافته و ريشه کن شود، بايد از کالاي ايراني و توليد داخلي حمايت کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: حمايت از توليد داخلي و کالاي ايراني، سبب رونق کارخانجات و در نتيجه توليد اشتغال و رفع بيکاري در جامعه مي شود.
وي همچنين با تبريک ميلاد حضرت علي(ع) گفت: امام علي(ع) محور وحدت و همدلي در جهان اسلام است اما برخي افراد بدنبال تفرقه افکني ميان مسلمانان هستند.
امام جمعه موقت ايرانشهر اظهار اشت: شيعه و سني بايد از فضائل امام علي(ع) از جمله اخلاق، کردار و رفتار ايشان درس بگيرند.
**تقوا و وحدت 2 نيروي بزرگ اجتماعي مسلمانان است.
امام جمعه اهل‌ سنت ايرانشهر نيز در خطبه ‌هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به تحولات منطقه وتلاش دشمنان بر تسلط بر کشورهاي اسلامي گفت: تقوا و وحدت 2 نيروي بزرگ اجتماعي براي موفقيت امت اسلام در مقابل هر گونه دسيسه است.
مولوي عبدالصمد کريم زايي تفرقه را عامل ضعف و تسلط دشمنان بر مسلمانان دانست و افزود: اميدوارم روزي برسد که تمام مسلمانان امت واحده و در سايه تعاليم حيات‌ بخش اسلام وحدت و برادري بيش از پيش داشته باشند.
وي با بيان اينکه کفار دشمن اسلام و مسلمانان است، بيان کرد: دشمنان و بيگانگان از تقرقه و دودستگي مسلمانان نفع مي‌ برند.
وي ادامه داد: آمريکا و کشورهاي اروپايي دوست مسلمانان نيستند؛ بلکه آنان به دنبال غارت منابع حياتي کشورهاي اسلامي، اختلاف و در گيري بين امت اسلام هستند.
امام جمعه اهل سنت ايرانشهر گفت: امروز دشمنان به دنبال تضعيف باورهاي ديني جوانان ما هستند که بايد با احياي سنت حسنه امربه معروف و نهي از منکر جلوي انحراف آنان را بگيريم.
مولوي کريم زايي اظهار داشت: اگر حکام کشورهاي اسلامي به دستورات خدا و پيامبر اسلام(ص) عمل کنند هيچ وقت دشمنان نمي توانند در ميان آنها نفوذ کنند.
**دشمنان درصدد القاي ناکارآمدي انقلاب اسلامي هستند.
امام جمعه موقت سراوان نيز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران درصدد اين هستند تا به نسل جوان القا کنند که انقلاب اسلامي ناکارآمد است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مصطفي حسيني اظهار داشت: دشمنان داخلي و خارجي در ميان اقشار مختلف؛ اصل انقلاب را هدف قرار دادند و مي خواهند ارزش هاي نظام را از ذهن جامعه و نسل جوان پاک کنند.
وي افزود: تزلزل در اصل انقلاب سبب تضعيف ارگان هاي نظامي و فرهنگي خواهد شد و تاکيد رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران بر نگهداري اصل انقلاب که بر پايه ارزش هاي ديني و اعتقادي استوار بوده است.
7314**7336 **3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعة المصطفی العالمیه شجره‌ طیبه‌ ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌ های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی به کشورها تسری پیدا کند بنابراین این مولود مبارک را  نباید تنها جریانی تعلیمی دانست.

  آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی در دیدار با هیئت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار داشت: جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد.     آیت الله علم الهدی افزود: همه تلاش‌ هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان انجام می شود، باید در خدمت پیروی از خط ولایت حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) باشد.   عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروزه نه‌ فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده اند و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.     وی تأکیدکرد: استادان برجسته سیاست در نظام سلطه، شیعه را همچون پرنده‌ ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف می کنند، بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌ هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سرباز و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان (عج) خواهد بود.   آیت‌ الله علم‌ الهدی گفت: فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌ های علمیه در سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌ های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌ اید.   وی بیان کرد: این همان عرصه‌ ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان (عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌ مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌ بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.   بیش از ۵۰ میلیون شیعه اثنی عشری و ۲۰۰ میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت (ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و سه هزار طلبه در ۱۰۰ مدرسه و حوزه علمیه هندوستان مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود