Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@17:11:13 GMT

اپراتورها هر پیامک را چقدر حساب می‌کنند!؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۶۹۶۰۹

اپراتورها هر پیامک را چقدر حساب می‌کنند!؟

به گزارش جهان نيوز، کاربران اپراتورهای مختلف برای ارسال پیامک باید هزینه‌های متفاوتی را بپردازند که برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۸.۹ تا حداکثر ۲۷ تومان را شامل می‌شود.
به گزارش ، امروزه بیشتر کاربران وسایل ارتباطی، استفاده از روش‌های جدیدتر مانند پیام‌رسان‌ها را برای برقراری ارتباط با دیگران انتخاب کرده‌اند، با وجود این استفاده از سرویس پیامک‌ها همچنان وجود دارد؛ این موضوع می‌تواند دلایلی مانند عدم آنتن‌دهی اینترنت در برخی از نقاط و یا دلایل دیگری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما در سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، هزینه هر صفحه پیامک فارسی ۸.۹ تومان اعلام شده است. برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول نیز هر صفحه پیامک فارسی، ۱۱.۶ تومان هزینه دارد. همچنین در سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، پیامک‌هایی که به زبان انگلیسی نوشته شوند، ۲۲.۲ تومان به ازای هر صفحه هزینه دارند، در حالی که برای ارسال پیامک زبان انگلیسی در سیم‌کارت‌های اعتباری، کاربران باید ۲۷.۴ تومان بپردازند.

در سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور دوم یا ایرانسل، هزینه هر صفحه پیامک فارسی به خطوط همراه ۹.۹ تومان هزینه دارد و در سیم‌کارت‌های اعتباری نیز این هزینه معادل ۱۱.۵ تومان است. همچنین ارسال پیامک به زبان انگلیسی با سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل، ۱۷ تومان است و برای ارسال این پیامک‌ها از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز کاربران باید ۲۰.۹ تومان بپردازند. پیامک‌های اپراتور دوم به خطوط ثابت (فارسی یا لاتین) ۱۲ تومان و پیامک به خارج از کشور (برای همه کشورها) نیز ۲۰۰ تومان است.

تعرفه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل، ۹.۸ تومان به ازای هر صفحه پیامک با زبان فارسی است. ارسال پیامک فارسی با سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور نیز ۹.۹ تومان هزینه دارد. همچنین ارسال پیامک به زبان انگلیسی در سیم‌کارت‌های دائمی رایتل ۱۶.۹ تومان و در سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور ۲۳ تومان به ازای هر صفحه است.
منبع : ایتنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۶۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ایزوستیا، سفارت کشورمان در روسیه اعلام کرده که تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

در سایه تحریم‌های غرب که بعد از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین همانند کشورمان علیه مسکو نیز شدت گرفته، دو کشور به سمت تقویت روابط اقتصادی خود رفته اند.

میخائیل خاچاتوریان، استادیار دانشگاه اقتصاد مسکو، می‌گوید: حجم مبادلات تجاری دو کشور طی سال گذشته به ۴ میلیارد دلار رسید و در حوزه‌های نظیر تولید و فنی مهندسی امکان گسترش آن وجود دارد.

وی گفت، استفاده آزمایشی از «میر کارت» روسیه در ایران که به عنوان جایگزینی برای ویزا کارت و مستر کارد از سوی روس‌ها ایجاد شده تا اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086099 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد