Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره فعالیت مسافربر‌های شخصی اظهار کرد: در سازمان تاکسیرانی ضابطه اجرایی قانونی نداریم و موضوع برخورد با مسافربر‌های شخصی بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه در بعضی از ایستگاه‌ها همچون فرودگاه، راه آهن و پایانه‌های شهری تجمع مسافر را داریم و باید به خصوص در این نقاط امنیت شهروندان تامین شود، افزود: وظیفه جابه جایی مسافر با تاکسیران است چرا که مجوز حمل مسافر را تاکسیرانان دارند در حالی که مسافربر‌های شخصی مجوز ندارند و نظارتی بر روی آنها نیز وجود ندارد و ضمن اینکه فعالیت مسافربر‌های شخصی، معیشت تاکسیرانان را خراب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره ضرب و شتم تاکسیرانان توسط مسافربر‌های شخصی عنوان کرد: قانون در مقابل وقوع جرم از سوی مسافربر‌های شخصی سکوت کرده است.

قنادان در پایان بیان کرد: در صورتی که رانندگان مورد حمله مسافربر‌های شخصی قرار گیرند سازمان تاکسیرانی گزارش وقوع جرم را به دستگاه‌های مربوطه ارجاع می‌دهد.

انتهای پیام/

انتقاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از سکوت قانون در برابر مسافربرهای شخصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران تاکسیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند