Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد حاضر شد و اظهار کرد: امیدواریم در این ۵ هفته جایگاهی بدست بیاوریم که هم در شان فولاد باشد هم مردم خوزستان.

او ادامه داد: پدیده تیمی است که به دنبال فوتبال بازی کردن است و روی زمین بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری مربی خوب و از دوستان من است و بازیکنانش از بااخلاق‌ترین بازیکنان ایران هستند و به حواشی کاری ندارند. ما در هفته‌های پایانی سال ۹۶ نتایج خوبی نگرفتیم اما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا ۹۷ را به به بهترین نحو برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: هواداران با توجه به اینکه در پنج هفته پایانی عملکرد خوبی نداشتیم ناراحت بودند که این موضوع به حق هم بود زیرا خودمان هم از این وضعیت رضایت نداریم و نداشتیم اما اکنون همه مصمم هستیم که نهایت تلاش‌مان را کنیم تا فولاد را به جایگاه خودش برسانیم.

وی بیان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره که در تمامی روزهای سخت کنار تیم بودند، قدردانی کنم. آنها تلاش خود را کردند تا تیم از بحران خارج شود.

پورموسوی بیان کرد: تمام بازیکنان هم قسم شده‌اند که متفاوت‌تر از هفته‌های قبل بازی کنیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون در شرایط خوبی به سر می‌بریم. امیدوارم با انگیزه‌ای که داریم بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی پدیده عنوان کرده است که بدون داشتن تمرین لازم به اهواز آمده‌اند، گفت: تیم‌هایی که تمرین نمی‌کنند با انرژی بیشتری بازی خواهند کرد. من چنین مشکلاتی را سال گذشته از نزدیک همراه با تیم استقلال خوزستان لمس کرده‌ام و می‌دانم که شرایط سختی است. به هر حال ما دوست داریم دو تیمی که برابر هم بازی می‌کنند در شرایط خوبی قرار داشته باشند. به هر حال پدیده تیم حرفه‌ای است و مطمئنا مشکلات را در بازی فردا فراموش می‌کنند. ما نیز برای بازی فردا ایمان مبعلی را به دلیل سه اخطاره بودن نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: ما برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم و این موضوع دور از انتظار نیست. ما از روز اول سطح پایین فکر نکردیم هر چند که برنامه‌های ما برای سال دوم بود ولی با تلاش تمام مجموعه این انگیزه ایجاد شد که می‌توانیم امسال هم کسب سهمیه کنیم و به همین دلیل بازیکنانم جدی‌تر کار کردند. ما همین امسال هم می‌توانیم سهمیه کسب کنیم.

وی بیان کرد: حواشی برای تیم ایجاد شد که اگر مدیریت می‌شد تیم وارد حاشیه نمی‌شد ولی به این صورت شد. بازیکنانم توانایی کسب سهمیه را دارند و ناامید نیستیم و در پنج هفته باقیمانده برای این مهم می‌جنگیم.

پورموسوی عنوان کرد: تعطیلی لیگ برای ما خیلی خوب بود و توانستیم بازیکنان‌مان را از نظر فنی و روحی و روانی در شرایط بهتری قرار دهیم. اتحاد خوبی بین هواداران ایجاد شده است و باید کنار هم باشیم. ما دوست داشتیم فردا بازیکنان در کنار ما باشند که به دلیل مصدومیت نیستند ولی می‌دانم قلب‌هایشان با ما است. آنها پذیرفته‌اند که ما نیاز به حمایت داریم. هدف ما و تماشاگران یکی است و خدا را شکر سوء تفاهم برطرف شده است و امیدوارم تا پایان نیز کنار تیم باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی روحی و روانی فوتبال فولاد خوزستان قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با کسب یک امتیاز این دیدار پرسپولیس و سپاهان به ترتیب ۵۳ و ۴۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریفشان از تیم‌های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و در این بین داور بازی هم به نظرم بازی را خوب مدیریت نکرد.

او ادامه داد: داوران در این فصل به نظرم روی خیلی از دیدارها تأثیر داشتند و در بازی هم داور خیلی باعث وقفه در جریان بازی شد و تصمیمات تأثیرگذاری داشت و قضاوت خوبی را نداشت. مدیران باید برای چنین دیدارهای مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستند باید در ۵ هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید نا امید باشند و در این بین وظیفه بازیکنان و اعضای کادرفنی سنگین‌تر شده و در این ۵ بازی نباید مرتکب اشتباه شوند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید برای پیروزی گام به زمین بگذارند. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعاً بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند اما با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارد.

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد باشیم تا تیم‌ها ضرر نکند و در پایان اتفاقاتی رخ دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود و این تیم بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

کد خبر 6094941

دیگر خبرها

  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد