Web Analytics Made Easy - Statcounter

ad Moreبه گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ دکترفریمان ابراهیم زاده اظهار داشت:در ابتدای سال ۹۷ ، بیش از ۲۱ نفر از اعضای هیات علمی و ۲۵ نفر از دانشجویان دانشگاه در قالب اردوهای جهادی به روستاهای محروم استان اعزام شدند تا به به مردم شریف این مناطق خدمت نمایند.


وی ضمن بازدید از نحوه ارائه خدمات دندانپزشکی گروه جهادی دانشجویان دانشگاه در دو مرکز خدمات جامع سلامت یکه صعود سفلی و باغلق در شهرستان مرزی راز و جرگلان ، تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی، بهداشتی و درمانی( ویزیت رایگان، دندان پزشکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) از برنامه های گروه جهادی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشتی و درمانی خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی سلامت فعالیت های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه