Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس از اقامت حدود ۳ میلیون نفری مسافر نوروزی در استان خبر داد و گفت: این آمار از ابتدای طرح نوروزی تا امروز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به رشد ۱۹ درصدی بازدید‌ها افزود : تاکنون یک میلیون و ۴۵۳ هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری اظهار کرد: مجموعه حافظیه با ۳۸۷ هزار نفر بازدید کننده، تخت جمشید با ۳۱۸ هزار نفر، آرامگاه سعدی با ۲۶۱ هزار نفر، مجموعه جهانی پاسارگاد با ۱۷۸ هزار نفر و ارگ کریمخان زند با ۱۳۵ هزار نفر بیشترین بازدید کننده را در بین اماکن تاریخی فارس به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام/ر

مجموعه حافظیه در صدر بازدید‌های نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در مازندران ۹ میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۳۶ نفر شب اقامت اسکان یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت : از 23 اسفند تا 8 فروردین ماه سال جاری 9 میلیون و 734هزار و 136 نفر شب اقامت در اقامتگاه‌های مازندران اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه تعداد بازدید‌های نظارتی در سامانه جانا 889 فقره ثبت شده است افزود: تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی 263 هزار و 328 نفر بوده و میزان بازدید  تفریحی  99 هزار و 479نفر است.

ایزدی بازدید از اماکن طبیعی را یک میلیون و 823 هزار و 947نفر عنوان کرد و  ادامه داد: بازدید از اماکن مذهبی به 77 هزار و 506 نفر، رسید.

وی همچنین گفت: تعداد بازدید از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی هم 15هزار و 557 نفر بوده و از موزه‌ها نیز 42 هزار و 657 نفر بازدید داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرامگاه حافظ، در صدر بازدید مسافران نوروزی استان فارس
  • آمار مسافران نوروزی مازندران در مرز ۱۰ میلیونی شدن
  • اقامت ۱۰ میلیونی مسافران نوروزی در مازندران
  • حدود ۱۰ میلیون نفر شب اقامت نوروزی در مازندران
  • اقامت حدود ۹ میلیون نفر شب مسافر در مازندران
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس 
  • بازدید ۷ میلیون مسافران نورزی از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافران نورزی از اماکن مذهبی، تاریخی و طبیعی فارس
  • اقامت بیش از یک‌ میلیون و ۳۵۰ نفر شب در فارس
  • بازدید بیش از ۷ میلیون مسافر نوروزی از فارس