Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از ارتباطات ایساکو، اعضای این کمپین متعهد می شوند برای حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگران در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند، سرعت مجاز را رعایت کنند و سبقت غیرمجاز نگیرند.

 

امضای این میثاق نامه همزمان با بازدید از نحوه اجرای جشنواره خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو در نوروز97 صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیران شرکت های ایساکو و امداد خودرو ایران در دومین روز از فروردین با حضور در استان اصفهان بر اجرای این جشنواره نظارت کردند.

 

در این سفر چند نمایندگی خدمات پس از فروش ایران خودرو و دفتر منطقه ای امداد خودرو ایران در استان اصفهان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

 

گفتنی است، مدیران خدمات پس از فروش لحظات سال تحویل را در جمع مردم سرپل ذهاب حضور داشتند و در روز نخست فروردین نیز اجرای جشنواره خدمات نوروزی سال97 در کرمانشاه را مورد پایش قرار دادند.

 

در جشنواره خدمات نوروزی سال97 ایران خودرو نزدیک به 2700 مرکز خدماتی و امدادی در سراسر کشور، از 26 اسفند 96 تا 14 فروردین 97 به ارائه خدمات خودروئی به هموطنان خواهند پرداخت.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی

به گزارش قدس آنلاین، پیام باقری افزود: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و نیز دیداری که فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری داشتند و با توجه به توصیه ایشان که برای تحقق رشد اقتصادی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود، طبیعتا برای رسیدن به رشد ۸درصدی اقتصادی باید از همه ظرفیت‌هایی که در کشور و در همه بخش‌ها وجود دارد، چه داخلی و چه خارجی، استفاده کرد.

وی ادامه داد: یکی از این حوزه‌هایی که می‌تواند این هدف را محقق کند و باید مورد توجه قرار بگیرد، صادرات خدمات فنی و مهندسی است.

این فعال صنعت برق ایران خاطرنشان کرد: موضوع صادرات غیرنفتی که صدور خدمات فنی و مهندسی بخشی از آن است و ظرفیت‌های خوبی در این زمینه در کشور وجود دارد.

باقری گفت: توانمندی زیادی در صدور خدمات فنی و مهندسی هم در بخش شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و هم مهندسان و متخصصان و مشاوران بسیار قوی وجود دارد که سال‌ها است این موضوع توسط این‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: این موضوع در صنعت برق که از پیشگامان و پرچم داران صدور خدمات فنی و مهندسی است، خیلی بیشتر است.

عضو اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: صدور خدمات فنی و مهندسی می‌تواند ارزآوری و ثروت آفرینی خوبی برای کشور داشته باشد، ضمن آنکه یک صادرات پایدار به جهت ارتباطی که با کشور مقصد دارد، است.

باقری خاطرنشان کرد: پروژه و طرحی که صادر می‌شود، سال‌های برای خدمات پس از فروش و پشتیبانی‌های لازم و تامین نیازها، نیازمند ارتباط است.

وی گفت: علاوه بر آن صدور خدمات فنی و مهندسی فرصت بسیار مناسبی ایجاد می‌کند که کالاهای ساخت داخل بتواند در بازار کشورهای مقصد به فروش برسد.

رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت برق ایران ادامه داد: اکنون نیازهای زیادی در کشورهای منطقه برای خدمات فنی و مهندسی کشورمان وجود دارد.

باقری به طرحی که اخیرا در کشور سریلانکا با حضور رئیس جمهور کشورمان به بهره برداری رسید، اشاره و بیان کرد: طرح اومااویا که به دست متخصصان ایرانی در سریلانکا به بهره‌برداری رسید را می توان نمونه‌ای از توان داخلی برای صدور خدمات فنی و مهندسی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از افتخارات مهندسان ایرانی است که خیلی هم تاثیر گذار در روند اقتصاد سریلانکا و زندگی و معیشت مردم به خصوص بخش کشاورزی و تامین برق است که به دست مهندسان ایرانی انجام شد.

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: بنابراین صدور خدمات فنی و مهندسی در سالی که به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده یک الزام است که باید به آن پرداخته شود.

باقری ادامه داد: باید مسیرها برای فعالان این بخش هموار شود و دولت باید مسیر را هموار و موانع را بردارد.

وی تاکید کرد: باید حمایت‌ها در این زمینه شکل گیرد و منابع به سمت بخش‌های مولد هدایت شود؛ زیرا صدور خدمات فنی و مهندسی هم اشتغال زایی بالایی دارد و هم کمک به خلق ثروت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استارت سرد خودروسازی
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده (فیلم)
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان