Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@02:11:15 GMT

راهنمای خرید شال و روسری

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۱۶۰۲

راهنمای خرید شال و روسری

به گزارش جهان نيوز، خرید یک شال و روسری خوب و با کیفیت که متناسب با صورت و لباس شما باشد، معمولا جزء دغدغه های خانم ها به شمار می رود. انتخاب نوع شال یا روسری در درجه اول وابسته به سلیقه و علاقه افراد و در درجه دوم وابسته به نوع و تیپ صورت افراد است.
 
در زمان خرید توجه به این نکات ضروری است :
شال دوست دارید یا روسری؟
مجبور به مرتب کردن مداوم آن نباشید!
از سرتان سُر بخورد یا خیر؟
طرح های سنتی همراه با بوته جقه ، گل و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. را می خواهید که این طرح و مدل بیشتر مورد پسند بانوان مسن است.
طرح های نقاشی ، كوبیسم ، چهار خانه ، زنجیری و كمربندی که جزء دسته طرح های مدرن محسوب می شود و معمولا بانوان جوان آن را می پسندند.


معمولا جنس شال و روسری ساده از نخ است و در دسته تک رنگ ها قرار می گیرد که انتخاب رنگهای منحصر به فرد آن سلیقه خاص خودش را می طلبد.
جنس شال یا روسری که قصد خرید آن را دارید از مهمترین نكاتی است که در زمان انتخاب و خرید باید مد نظر قرار دهید.
شال یا روسری های نخی زیر مجموعه ی پارچه های پنبه ای محسوب می شوند که به راحتی قابل شستشو هستند ، کمتر سُر می خورند و بدلیل خنک بودن مناسب فصل های گرم سال هستند.

شال و روسری های حریر معمولا لطیف ، خنک ، سبک ، نازک و لخت هستند و به دلیل نازکی که دارند معمولا در مجالس و مهمانی های خصوصی استفاده می شود.
این نکته را باید مد نظر قرار داد که تنوع روسری های حریر در بازار بیشتر از شال حریر است و قیمتش نسبت به نوع نخی که در آن بکار رفته محاسبه می شود و معمولا جزء روسری های گرانقیمت محسوب می شود.
شال و روسری ساتن از نوعی پارچه براق است كه سطح صاف و پشت ماتی دارند و به نسبت روسری های ابریشمی ارزان قیمت تر هستند .
شال و روسری ابریشمی معمولا سبک ، مقاوم و لطیف اند به گونه ای که در هر چهار فصل می توان از آن استفاده کرد.
این روسری ها معمولا دیرتر چروک می شوند و گران هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان گفت: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان چادگان خدمات سفر در طول سال فعال بوده است.

وی افزود: جلسات ابتدایی برای ایام نوروز ۱۴۰۳ از دی سال گذشته دستورالعمل‌هایی مربوط به وظیفه‌های مختلف ستاد خدمات سفر شهرستان، به اعضا ابلاغ شده است.

سرپرست فرمانداری چادگان خاطرنشان کرد: دبیرخانه فعال این ستاد که توسط میراث فرهنگی مدیریت می‌شود، آمادگی لازم را جهت پذیرش و اسکان بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر را در مجموعه‌های ویلایی و تفریحی شهرستان دارد.

درویشی اضافه کرد: غیر از این مجموعه‌ها، اسکان در مجموعه‌های بوم‌گردی، خانه‌مسافرها و در صورت نیاز در مدارس، سالن‌های ورزشی و اماکن مذهبی نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمایی گردشگران توسط مدیریت هلال‌احمر، فرماندهی انتظامی و میراث فرهنگی در میدان الله شهر چادگان برپا شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان چادگان گفت: در این ایستگاه‌ها محل‌هایی برای اقامه نماز، خدمات سلامت و راهنمای گردشگران از طریق نصب سیاه چادرهای عشایری درنظر گرفته شده است.

درویشی ادامه داد: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، نظارت مضاعفی بر نظافت و تجهیز نمازخانه‌ها و مساجد انجام شده است.

وی افزود: تاکنون در راه‌های مواصلاتی شهرستان هیچ‌گونه تصادفات فوتی و جرحی گزارش نشده است.

کد خبر 739360

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • خوراکی‌های متفاوت سفره افطار خوزستانی‌ها | از هریسه تا لگیمات و محلبی
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • خرید جذاب نهال بادام لیبل دار ۲۹ هزار تومان  تا ۲۰ فروردین
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • برپایی ایستگاه‌های امنیت، سلامت و راهنمای گردشگران در شهرستان چادگان
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • پیش از سفر به «چغازنبیل» این نکات را مد نظر داشته باشید