Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@01:01:03 GMT

نخستین شهردار زن در استان قزوین انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۷۱۷۵۹

امید منفرد اظهارداشت: برای نخستین بار در استان قزوین یک بانوی کارشناس توانست نظر اعضای شورای شهر را با برنامه های خود جلب کند و به عنوان شهردار محمدیه برگزیده شود.

منفرد بیان کرد: خانم مریم نخستین که به عنوان یکی از چند نامزد شهرداری این شهر در معرض قضاوت شورای شهر قرار داشت توانست با نظر اکثریت آراء اعضا شورا به عنوان نخستین زن شهردار برای مدیریت شهر محمدیه انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی شورای شهر محمدیه یادآور شد: در هفته های گذشته گزینه های متعددی با برنامه های متفاوت برای شهرداری محمدیه مورد بررسی اعضا شورا قرار گرفت و در نهایت ظهر امروز پنجشنبه به گزینه نهایی رسیدیم که پس از طی مراحل قانونی خانم نخستین به عنوان شهردار محمدیه بزودی مسئولیت مدیریت شهری در محمدیه را بر عهده خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: با این انتخاب خانم دکتر مریم نخستین به عنوان اولین شهردار زن تاریخ شهرداری محمدیه و استان قزوین بعد از تایید و صدور حکم توسط استاندار قزوین فعالیت خود را در هفته های اینده آغاز خواهد کرد.

منفرد اظهارامیدواری کرد با شروع به کار شهردار جدید روند توسعه شهری در محمدیه شتاب گیرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد