Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- راه‌آهن مسافری روسیه از امکان رزرو تلفنی قطارهای رایگان میان شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مدیریت حمل‌ونقل این رقابت‌های جام جهانی 2018 ، اعلام کرد : دارندگان پاسپورت‌های هواداری می‌توانند از هم‌اکنون نسبت به رزرو تلفنی بلیت‌های رایگان قطارها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران فوتبال از داخل روسیه و کشورهای خارجی پس از تماس با اپراتورهای مدیریت حمل‌ونقل جام جهانی 2018 علاوه بر رزرو بلیت قطارهای رایگان می‌توانند اطلاعات کاملی نیز درباره استفاده از این خدمات و نحوه جابجایی میان شهرهای میزبان رقابت‌ها به دست آورند. اپراتورها به شش زبان روسی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و چینی صحبت می‌کنند و دریافت اطلاعات موردنیاز برای هواداران فوتبال رایگان است.

کریل پولیاکوف، مدیر دپارتمان حمل‌ونقل جام جهانی 2018 روسیه نیز در این رابطه گفت: بلیت‌های رایگانی داریم که هواداران فوتبال باید در تماس با اپراتورها بهترین مسیرها را انتخاب کنند.

جام جهانی 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.

 

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۷۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت و بر این اساس دیدار این دو تیم در فصل آتی صرفا با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که چنین حکمی صادر می‌شود و این رأی بی‌سابقه، تقابل این دو تیم در فصل آینده را به یکی از خاص‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران تبدیل خواهد کرد.

در دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی بین سکوهای بانوان پرسپولیسی و همچنین هواداران تیم میهمان رقم خورد که واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و حالا با این رأی تاریخی از سوی کمیته انضباطی همراه شده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

"برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به‌عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند."

این در حالی است که هر دو باشگاه به دلیل اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه آزادی به 200 میلیون تومان جریمه نیز محکوم شدند که باید آن را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند.

نکته مهم اینکه هر دو باشگاه امکان اعتراض به این حکم را خواهند داشت، اما با توجه به بدیع بودن این حکم شاید آنها چندان تمایلی نیز به اعتراض نداشته باشند تا دیدار فصل آینده پرسپولیس و سپاهان در فضایی کاملا متفاوت برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • کنگره جهانی حضرت رضا(ع) میزبان دانشمندان داخلی وخارجی می‌شود
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد